Thursday, October 11, 2007

pungguk...

sekian lama kita menjadi`pungguk rindukan bulan', hari ini
melayu ke angkasalepas, makanya `pungguk rindukan bulan'
patut dipupuskan daripada peribahasa melayu, ha!

10 comments:

j or ji said...

tapi angkasawan pegi angkasa je..bukan bulan..maka,pungguk kene terus rindukan bulan.

hehehe

gurun said...

baru satu melayu melancong ke 'angkasa,' dua juta melayu di pwtc diserang `sawan.' maka itu la `angkasawan.' quo vadis?

¬™miruL™ said...

Apebende lak angkasawan.. tu takat menumpang ke angkasa bersama kawan je.. pastu kecoh2.. duit habis.. aku bodo sebab tak syukur duduk malaysia atau malaysia bodo tak syukur ada aku?

jazrul said...

nanti pergi la bulan plak

web design

fauzi said...

pungguk rindu kan bulan
malaysia seo

fauzi said...

jangaN BULAN RINDU KAN PUNGGUK SUDAH

web design

fauzi said...

negara lain banyak dah pergi
malaysia web design

jazrul said...

pergi bintang tak orang pergi lagi
fire extinguisher

jazrul said...

cari rumah kat sewa boleh kod
malaysia web design

Anonymous said...

cukup lah sekadar kebanggaan kita

pinjaman wang,pinjaman segera,pinjaman cepat