Thursday, January 10, 2008

selamat berhijrah 1429

semoga hari-hari
akan lebih indah
dari yang sudah-sudah

12 comments:

azreen_hc77 said...

abang Pyan....macamana nak interview anda secara online?
ada id YM?

Pyanhabib said...

azreen,
terima kasih. nak interview? apa yang nak diinterviewkan,ha? ini saya: 013-3635725 atau Pyanhabib@gmail.com

abdullahjones said...

selamat tahun baru abang pyan. :)

Pyanhabib said...

dolahjon,
selamat tahun baru masihi, selamat tahun baru hijrah, selamat tahun baru tikus!(tikus? ehem...)
* gua tahulah, lu ada kat dbp malam itu. gua kebetulan pergi kerana rahim amsterdam mahu jumpa.

nUr@dDeEn said...

Selamat Tahun baru masihi!
Selamat Tahun baru hijrah!
Selamat! Selamat! Selamat!

Er.. duit je yg belum selamat! Heh!

cucumatlela said...

selamat tahun baru hijrah..
selamat tahun tikus...selamat kena tipu...di malaya tanahairku...

abdulrahim said...

pyan...dah sampai kat amsterdam...seeeejjjooookkk..

abdulrahim said...

dah sampai kat amsterdan...ssseeejjjoookkk

abdulrahim said...

dah sampai kat amsterdam...sejjjjooookkkk...

amey ahmad said...

Salaam..
Bro Pyan.. Bila nak tulis lagi..? Dah nak masuk Feb ni..? Selamat Tahun Baru Cina.. Hehe..

Abd Razak Bin Hassan @ Haron said...

Assalaualaikum...
Wa nak mintak izin sebab wa selalu guna sajak lu Melayu Kata Melayu tiap kali wa berkursus dengan adik-adik wa dalam GPMS. Sajak lu tu memang bagus dan wa tak putus-putus baca kat adik-adik Melayu wa.. tima kasih. Bila lu nak buat sajak macam tu lagi?

Abd Razak Bin Hassan @ Haron said...

Asalamualaikum
Wa nak mintak izin sama lu sebab wa selalu pakai sajak lu Melayu Kata Melayu tiap kali wa pegi kursus GPMS wa. Tentu lu masih ingat sajak tu lu deklamasi masa konsert M Nasir. Wa nak ucap tima kasih kat lu sebab sajak tu sangat bermakna bagi wa dan adik-adik wa yang bernama Melayu. Bila lu nak buat sajak macam tu lagi?