Tuesday, July 15, 2008

debat

inikah menteri penerangan malaysia?
tidak cerdik langsung. dicucukhidungkan
berdebat pasal minyak, dia kutuk peribadi.
harap air liur sahaja berjerebeh.
mental kasut, buduh!

10 comments:

PARADISE THEATRE said...

SabriBibirKecik,bro..tak mampu menahan lelehan airliur dusta yg jijik...mana nak datang cerdiknya.Menteri penerangan yg da tak terang,bateri weak.

benHARPERbenLUDIN said...

kita tunggu je la apa lak komen BH or UMeloya...sure kata anwar kalah debat...tunggu laaaa....hahaha

Hasrul Halid said...

Peribahasa baru

Bershaberi mulut

Maksud

Bercakap berbuih-buih mulut, tapi apa habuk pun tarak!

Pa'chik said...

bro... bukan salah dia lah.. dia cuma memenuhi kriteria sebagai seorang menteri penerangan... liat saja dari zaman mat rahmat.. orang ingat dia penah potong rambut awi ngan emi je...
kadir sheh padir?? orang ingat bowtai dia je.. dan umah besar dia...
zam?? hahah erection laa.. apa lagi... yu yu yu... tink wi ar myanmar, wi ar burma?? hahaha....
dan saberichikecikeboom... air liurnya yang berjejeran la...

Amiene Rev said...

Apa khabar Pakcik Pyan!

SOALAN CEPUMAS:

Pakcik Pyan sekarang ni hantar sajak pakai e-mel atau pakai mesin taip?

Gandum said...

Bro Pyan

lu tak lepak kat rumah bunglow tepi lereng bukit tu lagi ka,makan tepi kolam renang..

"Rumah Bunglow di lereng bukit"

Danielle_Corleone said...

strawberry chicken! hahaha!

David Odonkor said...

patutnyo dio lotak jawatan... dio kan bokeh ketuo pomudo S46

Abdul Hadi said...

kalu strawberry ok juga ni sabree-beri, tukang gong Be End baru.
balasan kerana dia debat peribadi DSAI maka rakyat kini kutuk peribuih beliau.

Elly Rocker said...

bile tgh buihan menjelikkan itu, aku teringat buihan Ashaari..

"neo arqam punk, FUCK OFF!" - THE BOLLOCKS