Wednesday, April 20, 2011

Video lucah: Jangan cemari Kaabah yang mulia

NABI Ibrahim dibantu anaknya, Ismail bina Kaabah dengan tujuan yang sangat mulia, menyatupadukan umah beribadah kepada Allah. Timbul pertanyaan dari tempurung kepala lutut gua, wajarkah Kaabah dicemarkan sebagai tempat bersumpah laknat perihal video lucah? Pada gua yang jahiliah pasal agama, standard tiga Melayu penayang-pengedar-pemilik video lucah untuk bersumpah laknat, tempatnya Carcosa Seri Negara (baca: SERI NEGARA). Kalau tiga Melayu ini berasa tidak hina membabitkan Kaabah dengan video lucah, gua sokong dia orang bersumpah laknat di tempat yang mulia ini, segera lakukan tanpa alasan!

13 comments:

Anonymous said...

... dia yang bekal pompuan tu, kemudiaan nak bersumpah kata orang lain jahat, apa ceritanya.

Pena Marhaen said...

fenomena politik 3gp mula mencemar negara kita..alangkah malang rakyat di perbodohkan dengan video seks murahan..

Fahmi Ismail said...

Biar CCTV akhirat penentu segala..jangan sumpah makan diri sudah..amat-amatlah bahaya!

Pet Shop Boys said...

Hidup Anwar ..hidup PKR!!

Mereka cuba melakukan segalanya tapi rakyat tetap berpihak pada Dato Seri Anwar Ibrahim.

Kami tak percaya pada video sex itu. Katakan tidak pada video sex.

Hidup Anwar....Hidup PKR !!

bofoyengfeng said...

jangan suka main sumpah, nanti dimakan sumpah...jadik macam jiman.

fazrin2211 said...

ntah la..maybe x lama lagi..

pria malaya said...

3T nie dah sampai tahap bangang xtrreme........
bodoh punya keroja......
biaq sumpah tu makan diri depa pulak.....

Sniper said...

hoi bodoh...dahlah bodoh xberiman lak 2...klu nak bersumpah gi kat mahkamah....kaabah tempat org beribadat...bodoh mcm madeeey bapak kpd monkee kapala botok kan kan kah

amirnazrin said...

bila dah tak berkiblatkan kaabah,itulah jadinya.

ingin tahu said...

biar lah mereka mereka bersumpah untuk menegak kebenaran masing masing termasuk anuar jika sudi.

lepas itu baru kita lihat ada tak yang di makan sumpah.

intan.maisarah said...

politik semakin hebat....

Anonymous said...

yang banyak alasanya sekarang ni...nuar berahi.Punaisihat kerajaan selangor.hihihi.

jawa peranakan said...

'T'hree Stooges memang menghiburkan..