Tuesday, November 18, 2008

demokrasi: terkemaluan

manusia zaman batu ternyata lebih pakai otak bila berusaha menutup bahagian bawah pusat masing-masing supaya tidak `terkemaluan' daripada sekumpulan manusia peserta demontrasi berbogel (alangkah seronoknya jika mereka turut bermasturbasi beramai-ramai depan kaum keluarga masing-masing), hanya kerana sewa kediaman dinaikkan? apa taraf otak kumpulan manusia ini? di bawah taraf otak manusia zaman batu atau di bawah taraf (ulang: di bawah taraf) otak haiwan berkaki empat? kenapa tidak berdemontrasi gantung diri atau berdemontrasi terjun bangunan semasa harga barang keperluan harian naik? takut mati?

44 comments:

cikgu jawe said...

adeh!..

itu orang otak letak kt ekor kot bro!

huhu

Pyanhabib said...

cikgujawe,
weh, lajunya lu selongkar
blog gua. draf awal tu.

wanie_agk said...

bro, demokrasi menghalalkan cara! hahaha!

amey ahmad said...

demo2 tu sebeno nye 'demo-kasi'
tu yg demo dok kisah tu..

Raja said...

bro pyan...

'desperate houswives' pn x desperate cm2..

pemandu teksi said...

bro.. alangkah meriahnya kalau yang pompuan pun turut sama berdemo bogel.. teringin gak gua nak gi picnic kat depan dia orang tu. Cuti bawak teksi seminggu pun takpa.. lagi lama dia orang tu demo lagi bagus..hahaha!

Yatt said...

Kalau pompuan yg bogel, boleh jugak gua tgk. Tapi kalau sama spesies tak payah la. Hahaha!!

Fazrul Shahril said...

Salam Tuan,

Kalau boleh diminta demotrasi ni di buat setiap negeri seperti perarakan atau larian ober.. hee. boleh la setiap negeri menegegok apa yang bogel itu berterlur atau berapom lenggang heee...

Sorry ter xxxl lak heee :)

cucupakkasim said...

gua diberitahu bahawa untuk lelaki semua buka kecuali itu tempat kasi tutup sama buluh buat lemang,untuk perempuan pun sama semua buka kecuali itu buah tutup sama tempurung,itu siput dia baru dok plan mau tutup sama apa...

Xjeng said...

kepaala otak dikepalaa bawah.

aamz said...

huh...lapisan ozon dah setebal tisu ..tu yang nak bertelanjang tu..

pemikir lapuk said...

mgkin dia org perasan yg kemaluan dia org tu cantik sgtlah...dan patut dtunjuk2kan

he.mije.san said...

kesan pemanasan global, mungkin?

H.E.H said...

Sumpah-sumpah yang bertukar kulit 5 kali sehari, ada kala kulit yg tumbuh warna hijau, warna biru dan warna putih..

Ahaks...

ku tak sempurna said...

polis sepatutnya tak hlg demonstrasi tu... biarkan... kita tgk, sapa yg berani???

ekekekekekeke... tak sabar nak tgk rupa manusia di bwh taraf zmn batu...

ubilepih said...

Bro..wa takut nak mencarut..sbb masa kecik dulu orang tua momokkan kalau mencarut anu akan cambah kat mulut,dalam kes ni wa takut anu tu cambah kat dahi...kalau tak sebab takut..mahu saja wa carut kat ngok2 yg nak ber unjuk rasa secara telanjang tu..ha..ha..ha.Wa seronok kalau ada acara larian TERBUKA wanita...ahak..ahak

aizam said...

bogel lah kau sebelum kau dibogelkan beramai-ramai kelak.. huhuhu

Pena Keris said...

Inilah namanya akal yang berakal tapi bertaraf sampah..
Zaman batu mahu maju..
Dia pula mahu jadi jahiliah..

Perjuangan bersifat rebel ini yang mereka banggakan?.. Malaslah gua nak fikir otak orang.. Otak-otak pun masih boleh dimakan.. Otak bahlul nak buat apa..!!

sidra kamar aisa said...

hmm..

Ajami Hashim said...

perkataan 'bogel' dikesan! wakakaka! good posting bro!

tribeblind said...

Encik, gua ingat gua takanak jadi melayu dah la bro, gua malu bro melayu skarang lain macam dia punya demokrasi, melayu dulu nak buat demo tape pun malu, ni kan nak berdemonstrasi sambil berbogel.. gua lagi suka demo lo ni tok supo mulo.. kalau berani demonstrasi sambil berjunub la..

one love said...

kih kih kih!
bila ada satu mangkuk ayun menyorak2 kepada beberapa mangkuk ayan yang lain, makanya semua mangkuk2 berkumpul...

kadangkala keadilan perlu..
bukan untuk kita saja...
even mangkuk pun perlukan keadilan...

btw, saya kenal mangkuk jenama arcopal je.. yang lelain, saya tak kenal :p

donmny said...

TUAN

kita patut bangga kerana pimpinan malaysia telah berjaya melahirkan spesius haiwan baru untuk dunia.

Najwa Aiman said...

Jual kemaluan le tu... buat tampung sewa... tu pun kalau laku... ekekekeke...

SESEORANG said...

biarje diorg berbogel.panggil reporter sama anak bini diorang sekali.ajak sekali anak-anak gadis mereka berbogel..baru seronok tgk..ni batang-bantang kecut je ape barang..

Fa-T said...

berdemo dengan menggantung diri dengan anu terikat dipokok bagi sang jantan dan terikat di dada bagi sang betina!

joE said...

iQ mereka 3000 di bawah paras laut...ikan laut dalam punye iQ pon tinggi lg dr mereka...

aie akaike said...

bogel itu seni... ;)

daLyaanoon said...

sekumpulan mangkuk menutup 'kemaluan' dengan mangkuk mereka!

Joe Rock said...

syabas kerana adae melayu yang cobe meniru budaya bangsa agung seperti kami..tapi kebodohan bangsa kamu mengamalkan diet pemakanan seimbang menghodohken bentuk baden sekaligus langsong tidak sexy!! sebagai mat saleh,saye merase amalan 'bogel' yang penuh seni dihina oleh sekumpulan melayu banganeng!

Salbie S said...

hmmm kepala otak di kepala lutut tu!!!

zeqzeq said...

saranan gantung diri bolehpakai hhe mana mana yg tak setuju gantung diri, lepas tu pindahkan penyewa kepada yang berminat.

matcomot said...

kemaluan juga perlukan udara segar setelah otak mereka tidak lagi sesegar udara pagi d gunung tahan.

sekadar mecari publisiti dgn menggunakan kemaluan.

ALOY said...

bagi gua kan,,,gua tanak apa apa kalau dia bagi beb.

miezi said...

tu la kan?? singkat tol akal.manusia kalau dah marah, cam tak boleh pikir panjang kan?

tp kan kalau yg nk berbogel tu cun2, takpe kot? Eheh

orangjahat said...

lebih elok jika tiada demokrasi dr menjadi libralisasi dan semua yg berbaur islam akan di lupuskan,
seperti apa yg jadi di turkey satu ketika dulu! lebih enak makan nasik basi dr makan babi yg segar dimasak sup cendawa.!

Anak Bumi said...

dibogelkan mereka, beserta segala ideologi mereka...

nampaklah kita akan rasa ketermaluan itu...

heh.

Rajuna said...

nudity mungkin lambang rebel sejati!

addyaholix said...

makin popular malaysia nanti!

Ajami Hashim said...

Salaam bro,

jom tonton CINTA JULIA
GUA nak pegi tgk lagi last-day 2/12 nnti ;-)

Pak Oncu said...

mereka takut mati,,,, atau memang jiwa mereka udah mati, budaya haiwaniah pun tak begitu,,,,,,

Abdul Hadi said...

Bro pyan. domons berani bogel awak2 tu jadi ke? bersama k'ga ke? ha...ha...ha.. akai koto' betoi..bodo!

wa link ke TPM tu..

deennasour said...

dan tertamparlah muka mereka dengan sepasan selipar jepun dari jamban tidak berbasuh 7 hari 7 malam.

tidakkah mereka menghidu bau badan mereka sendiri?
sesungguhnya mereka tergolong daripada orang-orang yang kurang cerdik.

ZUL ISHAK said...

aku tengok topic ni paling ramai orang komen (termasuk aku/ke 44)...
agaknya bogel itu sendiri istimewa...
patutla jadi bahan demo, 'tarik' ramai orang.