Tuesday, July 13, 2010

al kisah: kucing bertanduk

TENGAH malam tadi sekembali gua dari  apokalips, gua diterjah mesej dari kulup sakah: lu pernah dengar orang tua kata, `kucing bertanduk?'...maknanya sampai kucing bertanduklah blog lu nak diapdetkan...

si kulup mengiringinya dengan ketawa terkekeh: keh keh keh! 

saat itu gua terbayangkan besar kecil tubuh si kulup tersebut dengan huruf BESAR disertai tanda seru: DIAMLAH! 

lalu dijawab akan si kulup: `wow! menggunakan huruf BESAR dan tanda seruan...'

*sejak itu, si kulup itu pun menghilangkan diri dan tidak muncul-muncul lagi. 





31 comments:

Bijen M. said...

Ha ha ha.
Sampai kambing gua yang baru kahwin hari tu dah beranak pinak dah ni.

relevan said...

Salam bro..muncul jua lu akhirnya..ingat gua..lu pergi bertapa kat mana mana..heh heh!

hai said...

Bro,lama menyepi...selamat kembali!!

Fa-T said...

kucing sudah bertanduk...
kambing makin berjangut...

jo said...

jangan lupa kasi sapu sawang dekat blog ni. hehe..

bofoyengfeng said...

kambing belakang rumah maniam pun dah shave 5 kali tunggu pak pyan update blog...kasihan...

naimisa said...

ya, kesian dia.
Sampai menyergah tuan punya blog ini.

amalhaj said...

apa2 pon lu punye blog sudah ade update jugak...... wa manyak lindu maaaaa

daLyaanoon said...

Bro Pyan,

Kambing pun dah jadi menteri!

kulupSakah said...

kita bagi masa seminggu sekali dia wajib apdet. Jika tidak, kita bakar ini blog..

b.tan said...

salam,
wa tak mau bakar ini blog, tapi wa mau jual ini blog.
hahaha!!!

Bukan Sepet said...

lama hilang sekali dia gegau, merembat! dengan font besau besau, merah menyala!

Umang aiii.. Ganeh.

:)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

dah bertanduk rupanya kucing itu..

hahahha...

Hashim Zabidi said...

Selamat maju jaya
hidup biar ceria
walaupun sudah tua...

akiart said...

kulup besar ke kulup kecil?

akiart said...

kulup besar ke kulup kecil?

nahmy said...

inilah yg dikata...'mengkulupi pak pyan'.

zizie ali said...

adat berblog. ada pasang surutnya.

Tirus said...

Bro..gua ketik lu punya iklan..jangan lupa belanja gua tea tarik gelas besar nanti..

AkuLaNS said...

ada masa kena uzlah...mnyendiri cari idea bro..

jOnOs said...

Brader,
Lu sibuk dengan Apokalip, Si Kulup sibuk dengan melakar 'Gampang'.

budakkilang said...

kucing bertanduk tesaurus ayam jantan bertelor..kok ko kok koookkk...

cEritA kU said...

sekali huruf basau+merah dia up date...pyan...welcome back ...hahahaha

Keylee Daud said...

kecik hati daa haha

Anonymous said...

hahahahaha! BEST!

Baby Tiger said...

heheheh saja tak mahu update supaya saya rindukah?

Nur said...

salam..
lamanya dah tak up underware.. huhuu.. kidding

sedut sikit sawang2 yg dah melekat kat dinding hitam ini..
kasi bersih.. labah2 pun dah lari cari umah lain...

selamat bersahur nanti

ijoks2009 said...

Aku suka sama itu sajak,Bapaku seorang YB.

hafiz terompahkayu said...

selamat berpuasa!

ajahare said...

bro,
bila lu bukak kisah al kisah : kucing bertanduk, gua teringat sajak lu yang lu wara-warakan bertajuk -seluar dalam . Boleh x lu tempelkan sajak tu dalam blog lu ni?

jemohid said...

Bro Pyan sibuk dapat banyak projek kut!? ha..ha.

Selamat beribadah malam bro!