Wednesday, April 28, 2010

di kuala kubu hari itu...

GUA bergambar di poster 1malaysia

GUA nampak ini poster sebesar ini

BERLATAR bangunan dibina tahun 1930. gua draf puisi palestin

          PENGASAS satu malaysia. tengok jari gua, `satu malaysia!'

12 comments:

speckurosaklagi said...

bape hari ada kat sana abg pyan?

penarek becha said...

mahal gaya satu malaysia tu.. rasa nak buat jugak lah!

jOnOs said...

Santun Malaysia!

pye:rudz said...

memang cocok gaya lu posing depan poster pilihanraya brader!

jo said...

ada singgah main air terjun pertak tak dekat kola kubu? syok woo...

bofoyengfeng said...

cun....ada stail model satu malaysia...

Serikandicinta said...

muahahaha... jari satu tu kalau di up sikit lagi sampai kat hidung pengasas tu mungkin lebih cantek. Baru lah rock hehehe...

lanterajiwa said...

jari di poster pengasas macam tunjuk langit je.

Fa-T said...

wow.. gambar legend...

zulaikha said...

kenapa tak jumpa lu. haih.
btw, nice jari. haha ;D

Bingai @ Bangang said...

blog anda telah tersenarai di e-Direktori Bloggers Malaysia

Anda dipelawa menggunakan logo e-Direktori di blog anda.

Anonymous said...

1Malaysia = One Malaysia = Wahid Malaysia = Satay Malaysia.