Thursday, November 22, 2007

anjing?

wartawan/pengamal media dianjingkan?
yang menganjingkan itu sememangnya anjing!

10 comments:

j or ji said...

kat mana? bila? siapa ? tak tau citer ni..

Pyanhabib said...

malam tadi. ada berita tv tige. kepala polis (tak habis tengok, berita tv dah tutup kedai) suruh polis guna anjing polis halau `anjing' (ada gambar sekali). itu bahasa diaorang bahasakan wartawan semasa wartawan buat liputan kes bunuh (?). sekian!(lain cerita, tak tahu nak cerita, gua kontak member suratkhabar tanya ini cerita, diaorang pun tak tahu nak cerita. dalam kata lain diaorang diarah tutup atau kecilkan ini punya cerita. sekian ini hari punya cerita, adanya!)

j or ji said...

duh! macam2 la....

blackpurple @ jowopinter said...

Wartawan itu anjing
Blogger itu monyet
Pendemonstrasi jalanan itu beruk

Alahai..... Sudah serupa rimba Malaya ini!

Pyanhabib said...

black,
memang!

Pyanhabib said...

jorji,
lebih kurang 15 orang wartawan dianjingkan polis berlaku di baling, kedah, semasa mereka buat liputan kes dua lelaki mati dibunuh di ladang kelapa sawit.
sudahlah dianjingkan, diarah halau dengan anjing pulak, demikian dilaporkan!

posmen said...

dah kluar statement kata wartawan tu salah dengar.

bebelas org boleh salah dengar ke?

macam kecik je kolum tu..

j or ji said...

wooff!....wooff!

rrrrrr.....

wooof!

Pyanhabib said...

posmen,
ya, statmen tu kecik je.
sedar diri la tuh!

jorji,
gggrrRRRrrr!

amey ahmad said...

Hah???
Apa nyer yang berlaku di Baling, Kedah..?
Daerah gua.. Di mana gua??
Hmmm... Di dalam gua gamaknyer..