Thursday, February 5, 2009

perisytiharan 5 februari

gua isytihar gencatan
tidak balik perak
hingga tercabul sendiri!

40 comments:

sEmut said...

gua pun turut serta.

azhar said...

samalah kita...

amey ahmad said...

alahai..
gencatan lagi ke bro pyan..
tak syok la camnii..
terukan menulis - yang benar2..

bakaq a.k.a. ~penarik beca said...

Kalu dah tak balik, lagu mana nak lawan?

Nak tembak dari KL ni pun, tau-tau la, aku takat pakai senapang patah ja. Bukan ada peluru berpandu.

Alahai Matang kampungku
Di tanahmu binatang berkuku
Jalang semakin laku

amirnazrin said...

saya pun tak jadilah kawin org perak bang..

one love said...

wuyo!
jalan kat perak tak jadi bengkak bengkok kalau kita tak balik pun ha! hehehe org kampung nangis karang, baru tau!

hehehehe

btw, esok NZ? mau?! saya belanja lah... neskape! ish! boikot tu! hahahah :p

fudzail said...

Adakah sultan berhati emas dalam suasana perak yang suram

sifu said...

Bang Pyan,
mari kita beli petrol yg dah murah harganya dan mari kita pakat-pakat bakar para pakar korup dan pesakit kurap yg berpesta di Perak. Mereka makhluk perosak bang!

abdullahjones said...

alaaaa..gencat.


syyyy.. kutip meor sebab malas menulis. haha.

Pyanhabib said...

semut,
jimat bajet minyak.

azhar,
jimat bajet tol.

amey,
gencatan balik taiping!

pak bakaqqqQQQ,
pekena sate cht jering best jugak!

amir,
kawin la dengan orang perak!

onelove,
:) jommmmMMMM!

fudzail,
gua dah pegi,terima kasih.

sifu,
petrol murah, ha!

abdullahjones,
lu boleh gencat balik kuantan tak lalu taiping sampai kiamat, heh he!

Fa-T said...

perak kini sarang perosak...

benludin said...

hahaha..raya balik taping tak bro?

Pyanhabib said...

fa-t,
rosak!

benludin,
aku terajang kang mamat ni!

..n.e.l.a.y.a.n.R.A.S.A.. said...

cheers...

jiejah d'blogger said...

gencatan ??
baru bercadang nak Bidor ;))

donmny said...

TUAN

.....Ralatnya hidup dalam dunia yang mati

H.E.H said...

Saya memang keje kat Perak..

bekam said...

bang,malam ni nak balik la...ate camane ni??

ubilepih said...

Jangan Perak sampai jadi PRAK bro..he..hee

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

gua dah tak ngaku perak ada sultan...

Fazrulls said...

Salam Tuan,

Kalau dari KL nak ke Penang.. hang nak lalu mana? naik kapal terbang ka atau kapal layaq... heee..:)

Orait..

Yus Yusof said...

Gua pun buat gencatan tak balik batu gajah..!!

daLyaanoon said...

nak balik penang kena ikut jeli lah tembuih kat baling turun pi penang jauhnyer...

rasa jijik nak pijak berak....eh Perak!

pye:rudz said...

sori gua tak boleh join gencatan lu brader. adik gua nak bertunang dengan orang gerik minggu depan hahaha.

zovic said...

kalau org gi melombong emas kat perak... takkan tak nk balik

mentallyaddicted said...

nak ikut p NZ jugak!
:D

kulupSakah said...

maaf! tak nak berdoa di hujung khutbah!!

Yatt said...

Lantak la apa nk jadi pun. Kampung gua kat Perak. Apa2 hal kena balik jugak. Eh! Brader org perak rupanya.

Tapi depa kata Nizar tu boneka roket betoi ka bro? Sy tak berapa tau sgt...

Dalam Mandala Kenangan said...

halaman kita sedang dicakari!

anarqiyELLow said...

saya menyokong penuh...


Urusetia PAKSI

j or ji said...

bagaimana lompatan katak boleh mengubah lanskap politik dan pemerintahan sebuah negeri...ater..apenyerrr???

bro pyan..welcomebek!

jane said...

belasungkawa perakians!!

anarqiyELLow said...

Bangkitlah Rakyat Perak..
Suara Rakyat Perak...

Sila ke alamat di bawah untuk tempahan tshirt...

http://anarqiyellow.blogspot.com/2009/02/suara-rakyat-perak.html

aloy said...

gua mmg dah lama wat genjatan tak balik perak...ar mari la yeop kite buat genjatan..

Tumbuk Rusuk said...

Sumpah 6 Februari
Menukar tinggirendah laman siasah Perak

Katak Bota selah Parit masuk sarang,..
Ular-ular yang berdiri tegak, mengekek gelak ketawa.. itu demokrasi
kawanan Ular-ular ntah apa sawannya berubah sifat turut mengikut feel katak yang baru masuk....
melompat keluar dari kawanan ular... ingin Bebas
bukan sorang, bertiga
Katak Bota, rupanya licik juga.. melompat gonstan

Aduh!!.....
terkejut ular,....
bukan terkejut ular... terkejut beruk.

Buruk...
Lebih buruk.. telingkup sarang, terkubur wilayah..
-------------------


Pyan,
Tak payahlah nak gencatan or apa-apalah
Itulah realiti politik
Dari berbendaharakan Sang Boneka
Yang entah kemana nasib bangsa
Eloklah juak UMNO yang InsyaAllah yang telah diberi rotan & pelajaran.


Tumbukrusuk

lanterajiwa said...

Tempahan T-Shirt KERANDA 152

Informasi t-shirt :

* Saiz XS, S, M, L dan XL.
* Cetakan bersaiz A4 (depan sahaja).
* T-shirt terdapat 2 color sahaja iaitu putih dan hitam.


T-shirt warna putih

* Cetakan 2 warna (Maroon & Hitam)
* Harga : RM 25.00 (tidak termasuk kos penghantaran)


T-shirt warna hitam

* Cetakan 2 Warna (Merah & Putih)
* Harga : RM 27.00 (tidak termasuk kos penghantaran)


Kos biaya hantar

* RM 5.00 (semenanjung Malaysia)


Bayaran boleh dibuat di Maybank 1580 6001 3854 (Meor Khairol Nizam)

Emailkan ke lanterajiwa@gmail.com
nama, alamat penghantaran, saiz, no. telefon dan bukti pembayaran (attach)...

http://lantera-jiwa.blogspot.com

h+A>z(w)=@xN said...

patik menyokong tuan
namun patik akan pulang ke kampung halaman
kerana banyaknya ayam dan itik di reban,perlu diberi makan.
kerana banyaknya penentang kiri dan kanan,teruskan perjuangan.

dariana said...

Hujan emas di negeri orang
hujan perak di negeri sendiri

baik pilih emas, lebih lumayan... 4-5 kali ganda lo..

tombak karat said...

Lu ni Pyan.

Takkan asyik nak gencatan je.Lu kan orang perjuangan. Pejuang mesti turut serta bukannya menjadi pemerhati dan duduk dari jauh je. Steady sikit bro.Jangan buat malu orang Perak

Hasrul Halid said...

aisey... habih cemana nak minum teh sama lu?