Wednesday, February 4, 2009

melombong emas

perak kini tumpuan
pelombong emas
dari segala
spesies makhluk
bangsat dan korup!

10 comments:

Nasirudin Anjud said...

Salam brader Pyan,

Melombong emas di Perak is smart.
Melombong Perak di Emas is brilliant.
Melombong orang punya emas dan perak is genius.

Masih ingatkah..
Cemerlang, Gemilang ,Terbilang.

Narasani Bidar said...

Dimana ada lombong, disitu ada bijih.. Sayap diatas selalu untung, kolek dibawah jadi penagih..

Sakit.. sakit..

Jake's Daughter said...

Apa la nasib negeriku....

Fa-T said...

katak si katak lompat...

yang kacau....

pye:rudz said...

apa jadi dengan kapal korek bijih timah?

H.E.H said...

lepas ni, pelombong2 tersebut akan menuju ke lokasi seterusnya iaitu kedah..

ubilepih said...

Yang bangsat2 si korupsi tu bagi je dia orang makan LUMUT kat DINDING

fallen angel said...

perampas, pembangsat kota.

dariana said...

dari tanjung malim ke taiping
singgah di kangsar terus ke pangkor,
dari berpaling terus berpaling
usah bergusar tentang risiko

dari behrang ke putra jaya
berhenti di pekan membeli beras
sudah terang lagi bercahaya
wang dikejar kuasa dirampas.

tombak karat said...

bro,
Siapa kuat dialah kudrat
Sekaranglah masa yang sesuai nak melombong lepas berjuta habis untuk pelaburan. Yang penting matlamat bro. Masyukkkkk. Orang Perak terkulat-kulat jelah tengok.Meleleh beb.Kah! kah! kah!. macam lu jugak la bro. Tengok gelagat politikus melayu ni aku pun tak tau samada aku patut gelak atau nangis.