Monday, November 9, 2009

politikus

selain wabak penyakit dan orang pandai agama berkelahi,
petanda akhir zaman barangkali politikus bercakap benar!

35 comments:

rajawali said...

hah!!

abgBro said...

persepsi??

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

ohyeh?

azamwild said...

Salam,
disini juga pengemis lebih pandai dari para menteri, para imam pun sering tinggalkan kopiahnya dan berdemontrasi, disini juga yang perjuangkan bahasa adalah mereka yang tak reti bahasa ~ azam

azamwild said...

blog http://azamabdrahman.blogspot.com

jo said...

siapa....siapa??

hai said...

biar betul!!!

j or ji said...

sapo ahli politik bercakap benar?
saya nak masuk parti dia.

relevan said...

Duniawi..

azhar said...

politikus biasanya bercakap separuh benar..
juga dianggap bercakap benar..
persepsi juga dianggap benar..
kebenaran sebenar hanya Yang Maha Esa sahaja mengetahui

amalhaj said...

tiada yang benar melainkan yang benar belaka..............
mati itu benar......
dihidupkan semula benar........
syurga dan neraka benar ..........

sang kegelapan said...

politik yg dipolitik kan mmg akan mempolitikkan dunia politik yang semakin berpolitik..

bijen m. said...

politician always the same.
they promise to build bridge even there is no river.

elmaaniq said...

Amalhaj,
dah lama tak dengar skrip tu. kena pi seri petaling ni

mamai said...

mungkin

Muhammad Qaf Qayyum Mukhtar said...

pyan habib...bila mau datang rumah????

2nd head prefect said...

politik..rakyat terjerat

Penanggah said...

bro Pyan.. politik adalah kerjaya kedua yg tertua di dunia dan tak bnyak berbeza dengan yang pertama..

Ilmapung said...

pak ngobrol jgn lebihan pak, slalunya banyak yg salah dari yg betul bila kita bnyk sgt bercakap - ditujukan utk politikus tk kira yg major atau pun yg minor.

cerpelai said...

Tala suara jangan kuat-kuat sangat.. Sebab kita dah diajar tak boleh tepuk meja kuat-kuat..

Mr. Sham@poksey said...

sebelum masuk politik, kebanyakkannya pandai bercakap nak buat itu ini, selepas masuk politik, lagi pandai bercakap sampai apa yang dicakapkan itu semuanya tak betul...

dariana said...

masalah politikus berpenyakit ada ana catatkan di sini..
http://tamupulaumelaka.blogspot.com/

ada yg mengatakan 'politikus bercakap benar' adalah salah satu perkara ajaib di dunia selain piramid, menara condong pissa dll itu...

arryani said...

Politikus bercakap benar???!!!

biar betul...

tikus pun tak caya tau.

amirnazrin said...

hah!
mana?
mana?
siapa?

Water Lily said...

Percubaan untuk bercakap benar?

nahmy said...

bravo...bravo...pak pyan, akhirnya...kita jumpa gak petanda akhir tu!

Danielle_Corleone said...

Kebenaran dan politikus itu semacam musuh juga kadang-kadang ya abang.

Panglipulara© said...

Polotikus yang berlidah UTUSAN & B HAIRAN memang tidak pernah menipu,50 tahun benar belaka...

ubilepih said...

ada yg dah perdict 2012 kiamat..ha..ha

semut api said...

gua tau itu semua hanya mimpi ngeri si pyanhabib...


:)

Aku Bukan Umar Al-Khatab said...

politikus... Jangan sampai dengan kuasa kau tersungkur!!!

Najwa Aiman said...

Huh...??? Selama ni dia orang tu semua pembohong??? Eheks...

gemagong said...

poli-tikus.....

Fa-T said...

ramai betul pembohong.. ahaha

mamamin said...

secara waras, sendiri boleh fikir, secara rambang sendiri boleh klik pilih.. :))