Friday, November 6, 2009

pergi jengok sana!

meh, klik sini!

26 comments:

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

baru lepas klik.. ;)

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

hmm. najib terlepas pandang tu. takpe2. kita ketuk pintu rumah dia esok. kot kot dia ada, boleh dia pertimbangkan. takgitu?

mamai said...

memand tak ada rasanya mereka lupa nak pandang kot sebab tak letak logo 1malaysia

aintsuperwoman said...

mungkin terlepas pandang, sebab buat budget dalam keadaan yang `tak aman' kot...

Nabil Fizri said...

jeritan jiwa tak sampai.
barangkali.

Fa-T said...

PAk Pyan...
sernok baca... bila nak bukak crite baru kat suara alternatif...

cerpelai said...

Eh, bukan dah biasa macam tu ke? Penulis skrip punya susu, direktor dapat nama..

abuyusof said...

utk pelukis juga tidak ada..

mannmusa said...

dah klik dah

b.tan said...

salam,
brader pyan, seingat aku tak pernah ada bajet untuk pengiat seni dari kalangan penulis. aku pun tak tahu apa sebab, tapi segalanya memungkinkan...
wassalam.

KiLaT said...

gua nak menangis tengok angka-angka tu. tapi kalau gua nangis sampai kojol pun belum tentu titis2 ayarq mata gua bulih sama dengan angka-angka tu.

-KiLaT-
gua dah penat nak kaget bila dengarq bajet.

myfirst said...

gua rasa malang jadi rakyat 1malaysia

jo said...

buat belakang rumah saya la, mau tak?
hehehe...

2nd head prefect said...

so memang takdak la..mari angkat tangan jerit ' KITA SERUPA'

azhar said...

biasalaa...ada yg dapat..ada yang tak dapat...

abgBro said...

PYANHABIB adalah anak seni yang jiwanya masih terus menjerit-jerit mencari satu makna keadilan untuk pengiat seni sepertinya. Omelan Selepas Bajet ini adalah suara hati anak seni sepertinya...

~copy terus dari "sana"

gua tabik sama lu bro...:)

maEL said...

terbaik..gua ade link itu post bro..memang padu!

cicitHJHASSANu said...

salam tuan...

klik kluk jumpa kat ipoh ye

Sirmat said...

gua tahu lu tak suka
gua tahu lu tak tahu
BODAK, MENGAMPU DAN YG SEWAKTU DGN NYA.
dari itu tak payah lah cari

sniper said...

penyum bagi penyamu lu tak tengok cerita "nujum pak belalang" satu untok aku satu untok kau. tu pun tak betul kah kah kah ........

relevan said...

Lorr?..

Ajami Hashim said...

gua likeee!!!

nahmy said...

siaaann dgn pak pyan & dgn mereka yg seangkatan. klu benda dah mmg takde tak payah carile bro..yg mungkin akan diadakan ialah penambahan elaun shopping utk isteri2 menteri semasa lawatan ke luar negeri

dariana said...

sepatutnya omelan enta bagus amat diframekan dan dipamerkan dalam kamar rumah anak alam di tanah sebidang untuk karyawan itu !!!
ana akan ziarah membacanya lagi sekali.

mamamin said...

hurmm... najib ni rasanya macam fleksibel jerk.. bleh mintak..

suarakan jgn tak suarakan..

mintak jgn tak mintak

bila lagi anak seni boleh megah sama bersandar dengan bracket yang lain..

:))

@LiYaNNuaR said...

yg 'tertentu' sahajakah bisa mdapat 'habuan'??? habis, yg 'bukan tertentu' mdapat apa pula???