Saturday, March 20, 2010

spesel kes: mat som di coliseum, lat di utm


1. LAKARAN watak gua sedang beronggeng dengan awek hipi dalam komik `mat som' akan dihidupkan semula dan dapat dilihat dalam filem `mat som' yang akan ditayangkan pada sabtu, 27 mac pukul 12 siang di panggung coliseum, jalan tuanku abdul rahman.
watak-watak dalam filem ini dipegang oleh imuda, tiara jacqualin, ahmad busu, zami ismail juga adibah amin.
hanya gua yang menebeng dengan watak sendiri dan nama sendiri dalam filem dan buku komik (spesel kes ni), heh he...

2. lakaran watak gua sedang beronggeng dengan awek hipi dalam komik `mat som' ini juga akan menebeng-digantung-pamerkan dalam pameran khas sempena pelantikan lat (datuk mohd nor khalid) sebagai karyawan tamu utm untuk tempoh dua tahun.
pameran bertajuk Lat 1Malaysia ini akan berlangsung di utm skudai, johor bermula pada jumaat, 26 mac hingga 4 april 2010.

*untuk dua acara ini, anda dialu-alukan hadir dan macam biasa, masuk freeeeeee!

16 comments:

azhar said...

chanteekk!!!

kulupSakah said...

akan coba hadir menebeng..tapi taklah jalan kaki balik macam 20 tahun dulu...(20 tahun? ceh..tak terasa langsung)

Pyanhabib said...

azhar,
cinteeek!

kulup,
tak perlu jalan kaki lagi walaupun kl lintang pukang dengan jalan sesak nak mampos dan lrt boleh tercabut tayar!

Anonymous said...

lu pnya kolum mstar tu tak perlu update walau sebulan satu kali?

Pyanhabib said...

anony,
dia orang tak masukkan lagi, gua nak buat lagu mana?

Cetusan said...

yer freee

natural observer said...

kawan wa baru beli buku tu minggu lepas..keh keh keh

b.tan said...

salam bro,
bertambah glamer lah lu! tahniah...!

pye:rudz said...

selamat beronggeng saya ucapkan.

Fa-T said...

saya turun... mau rongeng sama-sama...

Relevan said...

Gua naik Key el sampai lah gua bro..

gayour said...

salam sejahtera buat brader pyan habib.
gua sangat suka dan teruja dengan Mat Som, antara karya hebat Datuk Lat.
gua jeles pasal Datuk Lat jadikan brader sebagai salah satu watak menebeng dalam karya hebat ni! ARGHHHH!

cEritA kU said...

nie yg tak best nie tak dpt p panggung coliseum.aku ada kat penang time tue...

Danielle_Corleone said...

Nak mintak sain abg pyan. jumpa nanti ya! gua bawak skali naskhah mat som! ha ha ha.

dariana said...

ana tak suka kalau enta wronggeng...

namoyaki said...

perjalanan,