Monday, September 15, 2008

16 september

selamat pagi
malaysia baru!

9 comments:

Danielle_Corleone said...

Salam udara segar bro!

one love said...

malaysia baru pada mentalnya!

itu harapan saya...

daLyaanoon said...

harapan baru

Abdul Hadi said...

kita mengejar matahari
akan tiba siang
akan tiba jua.

mamat khalid said...

ni dah jam 2.43 pagi keesukkan hari dah ni. mana? kayu beduk dah ada kat tangan aku ni tunggu isyarat je ni

orangjahat said...

patutkah aku gelakkan tulisan kau yg ini?
atau kau yg patut berbangga dapat memerli?

orangjahat said...

aku tak kisah harga naik..
tapi klu harga naik sbb manusia tak ikut islam,tak dgr cakap allah..
itu yg aku heran dan aku amatlah benci..
buat pengetahuan kau pyan habib..
gua bebudak lagi..
baru 18 tahun..
tapi ko bayangkan, klu orang mcm aku dah boleh nampak mcm nie?
mcm mane pulak dengan orang2 yg lebih tua dari aku..
ko rase diorang tak cukup menderita ke?
ZALIM ZALIM...
mcm aku cakap jugak sebelum2 nie, ISLAM dulu, baru bende2 lain..
insyallah..

orangjahat said...

posting ni satu perlian atau satu kebanggaan? pada mulanya maksud ku..

azhar said...

malaysia ku baru..??
ye ke..??