Thursday, December 24, 2009

stadium kajang 30 disember


majlis buku kartun, gua baca puisi.
politik punya hal, gua main jauh!

30 comments:

pakcik kordi said...

nape tk main dkt2 aje incik pyanhabib oi..hehehe...=)malas nk becampur le tu...=p

kulupSakah said...

jommm..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kompem turun...

speckurosaklagi said...

:)

Ahmad Azrin Aziz said...

zambri ada datang tak, brader?

Panglipulara© said...

kalau 26 > 28hb hari tak ujan, ada sket modal jual getah gua mari tgk luw...

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

boleh join lepak nih. oye.

jo said...

bila nak dtg jb?

mamai said...

bro gua tak boleh ikut kerja da

cicitHJHASSANu said...

salam tuan...

hari tu x dapat jumpa kat kuale,mungkin jodoh di Kajang...

teman pun nak ikut main jauh juge le

abgBro said...

gua rasa mau pii je...err tapi, bnyak lagi tapi...dan tapi nyerr...huhuu

Basuh Baju said...

bro pyan, gua terharu di atas sokongan bro. terima kasih

Power Rangers Purple. said...

turun bawak topeng,was-was .takut disembur racun serangga oleh FRU.

AYAH D said...

salam. baru tadi ana dapat buku perak dk tu..best..best..bestari! kata penjualnya itulah last kopek. ana bernasib baik. dia nak oder lagi. buku ni lebih baik dari gedung kartun.
moga majlis pelancaran... berjaya baik.

dariana said...

kajang pak malau kajang berlipat
melur tanjung kenang berbau harum,
selepas gedung kartun edaran disekat
'perak darul kartun' akan masuk stadium.

ayah D wau bulan di atas = darina.

Shookcree said...

Mari-mari turun.. mesti best ni..
Ditempat yg sama..
29 Dis Pentas Pidato Pemuda
2 Jan Teater "Menunggu Kata Dari Tuhan" Sabri Yunus

ryann said...

bang, 29 hb tu turun le rumah pena. ada gita akustika.

Pekida Bukit Beruang said...

menyokong!

ubilepih said...

DEKAT TAPI JAUHHHH..JAUHHHH...JAUHH

relevan said...

Yo..datang beramai ramai ramai nanti..

kamalariffin said...

haaa brader gua pun politik main jauh jugak tapi dah dekat tuu insyaalah gua turun

kamalariffin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
kamalariffin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
abuyon said...

salam bro,

jauh atau dekat, adalah
politik kita

ke guane :)

khalid ibrahim said...

kalau ada kat, rumah ani, boleh pi sama2@

khalid ibrahim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bukan Sepet said...

Quote
"politik punya hal, gua main jauh!"

anti sosial ke apa?

eh eh, cam sama ler pulak ngan aku!

noorlara said...

hahahaha main jauh tp jgn jauh jauh sgt sepelaungan saje agar mudah didengar kalu ade yg memanggil nama tuan! Selamat menjalani hidup yg lebih bersemangat dan berjaya di tahun Hijrah 1431 dan Tahum masihi 2010.

DeeN said...

alamak jauh tuuuuuu!
Salam 2010, Pak Pyan!
2 tahun lagi 2012.. haha!

Shookcree said...

sapa nak tgk bro gambar bro Pyan skodeng kat Stadium Kajang
http://tilikcelik.blogspot.com/2009/12/zunar-gang-gedung-kartun-perak-darul.html