Sunday, December 20, 2009

sedikit tentang `suara' yang dikincing!

baca sini

21 comments:

pakcik kordi said...

apa ni main ciplak2 nie!!!apa barang!!!tp saya tgk amoi tu mmg cun..huhu...

wartamaya said...

Salam,
Minta maaf tumpang lalu.

binjidan said...

BEREHHH.........

JABAR ISNIN said...

beb, gua tonton drama 'gelisah seorg seniman' waktu di kampong, tv hitam/putih, kita masih belum dipertemukan oleh Allah utk menjadi sahabat....selepas itu semuanya sejarah antara kita.

pisey said...

pitih boh pitih.
ho3

jo said...

abang jenal othman tu suara macam tom jones ke? kalau tak silap, dialah photographer yang saya jumpa tu. gambau dekat blog tu dia yang amik. hehe. koleksi terbaik!

Fa-T said...

dikincing... jangan sampai hancing...

abuyon said...

salam Bro,

Tuntut sampai mereka
melutut

Kalau tak, tunggu saja
penghakiman di sana

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hah....kasi kuat sikit lu pnya suara..

kulupSakah said...

terimalah seranah dari aku untuk pencedok ini:-

BODOHBANGANGGGG!!

abgBro said...

bro dah berpuluh lawyer nunggu lu bersuara jerr...kasi ajar sama itu org 'kincing' dlm tandas maa!

Pyanhabib said...

pakcik,
amoi cun? hah ha. amoi tu tak salah. dia cuma nyanyi lagu orang kasi.

wartamaya,
terima kasih.

binjidan,
hemm...

jabar,
yes, tv hitam putih last stok!

pisey,
ha!

jo,
`zainal othman bersuara tom jones' yang saya maksudkan adalah jurugambar filem dan pernah mengarah filem dan berpuluh telemovie. saya tidak tahu sama ada `jenal othman' photographer orang yang sama. tk.

fa-t,
dia orang tak terasa hancing gamaknya.

mamai said...

sungguh keji sekali

SarjaN yO said...

sabar la abg pyan...jgn keras sgt,,lembut tp masuk...k...bereh...

relevan said...

Sekarang zaman orang kuat kincin ka..?

Nazmi Yaakub said...

ini zaman, orang kena kincing, bangunan kena hancing.

dariana said...

tak patut...tak patut...jenis apa nih suka kincing merata ka..najis mutawasitah tu. menjatuh maruah!

ana jemput enta ke blog ana http//:keroncongdariana.blogspot.com
ada ana catat sesuatu di situ..boleh ambik masa kejap? di sana...di sana...

dariana said...

maaf ni yg betulnya:
http://keroncongdariana.blogspot.com

jumpa di sana...di sana...

nahmy said...

pelikla aku dgn org 'kita' skrg nih...tang bab curi enjin jet 50 juta punyalah kreatif, tp tang buat lagu takde pula kreatifnya tuh...dok curi hak org memanjang

khalid ibrahim said...

nak dapat idea bukan mudah.hak tetap hak.

Penanggah said...

apa lagi bro pyan.. kasi hantam laaa...