Tuesday, May 24, 2011

Berkata Hishammuddin ... .

KETIKA ditanya (wartawan) sama ada Ibrahim (Ali), bekas ahli UMNO, dilihat sebagai ahli politik berpengaruh, Hishammuddin (Hussein) yang juga Naib Presiden UMNO berkata, wakil rakyat (Bebas @ Presiden Perkasa) itu hanya dianggap berpengaruh jika `anda semua' menjadikannya berpengaruh.' (Siapakah `anda semua' yang menjadikan Ibrahim Ali berpengaruh seperti kata Hishammuddin?)

12 comments:

benludin azhar said...

berahim jual saham. kalau kita suka kita beli. tak suka jangan beli (layan)..

Hashim Zabidi said...

Sekarang ini terdapat ramai orang melayu yg menyesal jadi melayu dan sekurang-kurangnya Ibrahim Ali dapat mengurangkan sedikit yg bakal sesal itu.

mamai said...

ibrahim ali....aku tak perlukan saham dia pun.

Anonymous said...

Orang macam Ibrahim Ali yang kita perlu dalam kaum Melayu.Yang berani mewakili Orang Melayu menjawab dalam hal dan hak. Bukan macam Ketua pemuda, Hishammudin Husain dan sewaktu dengannya.yang tak dak telor.Bila kaum lain kutuk/peleceh orang Melayu pun boleh terhegeh-hegeh berbaik sangka lagi. Serupa orang tadak akal.Singkirkan pengkianat bangsa Melayu dari kaum kita, kalau perlu hapuskan terus dari muka bumi Melayu. Hidup pejuang bangsa.!!!!!!!!!!!!

adzuadgila said...

hehehe.entahla..pade saye la kan pak pyan..semua ni bergantung jugak..perkasa diwujudkan lepas ibrahim ali hilang pengaruh..mase dok lompat2 parti dulu xde lak die mcm ni skali perjuangkan melayu.lebih kpada pejuangkan kerusi..pada penyokong2 ibrahim,maaf yer.majulah politik bangsa,selamatkan bahasa!

zizie ali said...

'anda semua' bermaksud wartawan yg selalu beri publisiti kpd berahim. oh..ya, bukan wartawan sebenarnya. tapi pihak yg punya autoriti sehingga apa yag dikarutkan oleh berahim sering disiarkan di media arus perdana.

MOhd Sham said...

Mereka semua sibuk perjuangkan bangsa tapi mereka sedari mereka sebenarnya adalah PAHLAWAN NERAKA....

Apa ada pada bangsa...? Allah tidak melihat kemuliaan sesuatu bangsa itu untuk masuk syurga tapi keimanan, seteguh mana keislaman mereka....

errrr... tak gitu bang Pyan..?

MOhd Sham said...

* tanpa mereka sedari...

pembetulan..

JARI TERBARAI said...

ntah sape ntah

Orang Jalanan said...

Bila baca ruangan ni aku teringat
Hishamuddin Rais dan film nya dari jemapoh ke machetee antara dialog dia. . ;kalau hidup nak selamat sangat jadi pak turut laa' (sambil tersenyum)
harap saudara Pyann habib sudi singah ke blog saya dan bagi hentaman pada saya. .terima kasih..

Kad Raya 2011 said...

'anda semua' merujuk kepada UMNO yg mahukan undi dan suara sokongan dari Ibrahim Ali dalam Parlimen

http://bit.ly/iR0eU2

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA