Friday, May 6, 2011

Pembunuhan Osama

MEMBACA kecaman terhadap Amerika oleh beberapa pemimpin Eropah dan Barat yang bukan beragama Islam, gua terfikir betapa wujud pemimpin Malaysia beragama Islam yang lebih suka Osama mamposss!

8 comments:

karl said...

The former Cuban leader, Fidel Castro, has strongly condemned the United States for killing al-Qaeda leader Osama bin Laden before the eyes of his family, saying it was an “abhorrent act.”

"Whatever actions may have been attributed to bin Laden, the assassination of an unarmed human being surrounded by his family constitutes an abhorrent act," he said, writing in the Cuban press.

sumber: PressTV

orang bukan Islam pun tau cara Osama dibunuh tu tak beradab. Tapi pemimpin negara kita sendiri bagikomen..kah kah kah nampak sangat dorang menjilat jubo US

faz said...

hehehehe

shahirahkhairudin said...

sebab tu jelak tengok berita di tv. tapi kalau tak tengok, saya yang jadi bongok. tengok pun sama jugak tahap bongoknya.

pemimpin kita kata: dunia akan aman selepas ini. LOL. jenaka.

Ries Lee said...

pemimpin lebih suka politik untuk duduk kat atas. tak gemar pandang belakang ungkap sejarah.

adzuadgila said...

sedih gak bile utusan bangga paparkan ape komen dato' najib.komen yg mampu menyelamatkan kedudukan aunty rosmah sebagai first lady malaysia di mate dunia sekrg.kalo pak anwar yg bagi komen mcm tu,siaplah berdemo semua org2 mereka.(para makcik tudung merah kurung putih wajib ade)

lepatpisang87 said...
This comment has been removed by the author.
lepatpisang87 said...

salamualaikum ... ni komen saya terpulang pada anda semua menilainye. bgi saya kematian osama adalah peracangan us untuk memusnahkn ngara2 islam. mengape saya berkata bergitu? sebenarnye tiada bukti yg sahir yg mengatakan osama mati .matiye osama pun berlaku berdekatan dgn pangkalan army pakistan .. mustahil pihak pakistan tidak menyedari kedatgn beliau sehinga us mengata pakistan menyebunyikan osama.ni akan nmenyebbkn hubgn pakistan dgn us blh tercalar dan blh tercetusnye peperangn.jgn la kita salahkn sape2 dlm hal ni selain us.. mari la kita berfikir n mengkaji dari sejarah lama ..org kristian telah bermusuh dgn org islam dari dulu lgi sewaktu pemerintahn salahuddin al ayubi semasa perang salib dan inilah masa meraka membalas dendam.... fikir la sejenak dan mengkaji dimana lahirnye iman mahadi jika tak bukan di kawasan tanah arab ni juga salah satu faktor menagape meraka menyerang negara2 arab dan membuat kekacawan disana membunuh org tua kanak2 dan wanita yg tak berdosa.. tujuan hanya satu untuk mencari dan memusnahkan keturunan nabi muahammmad iaini iman mahadi yang akan menagetuai angkantan islam bersama nabi isa kemudian kelak sebelum kiamat mendatang ........ musnahkn illuminati kerana fahaman merka byk meresap dlm jiwa jiwa ank muda...... nak thu ape illuminati serch youtube saksikan 'the ariver'

June 4, 2011 7:32 AM

lepatpisang87 said...
This comment has been removed by the author.