Monday, May 23, 2011

Bukan ... .

GUA bukan UMNO bukan Pas bukan DAP bukan PKR, apatah lagi MCA atau MIC! Selain cari duit untuk beli beras, kemudian tengok orang-orang politik berkelahi, gua tidak ada kepentingan apa pun dengan jenama parti yang tersebut.

14 comments:

nahmy said...

paham pak...paham. diorng ni je yg saje terlompat-lompat bikin kesimpulan sendiri

lorihantu said...

u rite..yang penting soru kita x miss..lantak la diorang!!!

pye:rudz said...

marilah mari... pergi mengundi... tunaikanlah kewajipan... pada negara...
dah mula terdengar-dengar dah lagu ni.

Anonymous said...

aku setuju banget sama kamu pak pian!

Waqheh said...

U are not alone...we same

mamai said...

tapi wa tahu lu nak undi mana satu

Fahmi Ismail said...

Menyokong penuh Parti Pyan Habib...kehkehkehkeh

Bukan Sepet said...

gua bukan sepet!
heh heh. kata mak mertua saya, dia parti JAKAN. Tak kerja, Tak makan. Saya pun rasanya.. ahahak!

cerpelai said...

Gua pun bukan.. Bukan gua.. Ini serius..

abdullahjones said...

bro.cakap apa saja.bukan orang mahu dengar. lu.gua dan beberapa sudah ada cop didahi. asal kritik, geng pembangkang. bodoh macam kote.

adzuadgila said...

hehehe.soookong!

MOhd Sham said...

UMNO bukan, BN pun bukan, MIC & MCA lagi la jauh.... Atas pagar? Pun bukan... Jadi..? Apa dia...? Aku pun sekadar hanya pemerhati yg memberi komen mana yg ku kira keterlaluan pemesongannya....

errr ... apa aku cakap nih? MMmmmm aku bukan orang sastera.... itu lah aku...

misnona said...

ramai yang begini, ya kita perlukan beras kan? tetapi apabila berlaku kezaliman dan penindasan sudah tentu kita berdesing telinga, dan mulut mula bicara...inilah lumrah bagi orang yang seperti kita yang bukan itu dan ini, tetap akrap dengan kumpulan yang dituduh-tuduh begitu. dalam soal kepentingan rakyat bawahan, ya kita bersama mereka, sebab kita bukan dari kelompok elitis.

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA