Monday, October 27, 2008

deepavali

salam deepavali
untuk malaysia
di mana sahaja.

makkal sakthi!

17 comments:

pemikir lapuk said...

bangun mandi minyak diwaktu pagi
selamat hari raya dpavali
maaf zahir dan btin

one love said...

bercahaya tak hari nih?
heheheheh

daLyaanoon said...

ramai sungguh orang di bumi helang sepanjang cuti ini!

kuchalana said...

Maakhal Shakti...

Rumbe nalla rekki... Happy Devali..

Yatt said...

Brader... bole kasi email tak?

DeeN said...

Makan maruku pun sedap kan Pak Pyan.. hehehe..
Selamat hari raya Aidilfitri.
[er..ujung2 baru sempat nak wish..huhu]

Amiene Rev said...

Pyanhabib juga menyambut deepaavali? ini contoh yang baik untuk saya. Barangkali baik untuk penulisan puisi keharmonian kaum.

Kakak Tiri said...

Rindu tosey bawang. Roti tisu dan kari mamak kelmarin.

denanz said...

itu hari, depavali punya raya, depa balik kampung juga.

Rozlan Mohamed Noor (RMN) said...

makkal sakthi

matcomot said...

salam pyan.
gua pinjam sajak lu utuk posting di http://www.rentaprevolusi.com/

minta maaf dah posting baru bg tau..

matcomot

http://www.rentaprevolusi.com/

hafiz said...

selamat hari deepavali! maka sang dewa pun labuh kebumi memberi restu pada umat manusia...

ilazz said...

abg pyan, malam ahad smlm anak sya p umah mertua abg. peh tu dia igt abg ni m. nasir.

hehehe,,

Danielle_Corleone said...

bro. gua jumpa lu di Maskara. gua rindu Osman Tikus. Nasib baik ada Osman Tikus dalam Melayu 106. hehe.

Pyanhabib said...

pemikirlapuk,
:)

onelove,
:)

dalyaanoon,
:}

kuchalana,
;)

yatt,
pyanhabib@gmail.com

deen,
meri krismas
(stanbai, ucap siang-siang)

amienerev,
;)

kakaktiri,
:)

denanz,
:)

rmn,
makkal sakthi!

matcomot,
sajak yang tersebar di internet banyak disalah kutip. hati-hati.

hafiz,
:)

ilazz,
hah ha!
(m nasir memang selalu datang. petang itu imuda pun ada. imuda pun iras m nasir juga, ha!)

danielle,
ramai orang. ada kenalkan diri?

NoorSham said...

mu g mano bang pyan...? dok abih rayo lagi ko?

marhaen mat ruzi said...

wei, yang kau minum teh cina semasa bersama aku dan a.g.i pada awal 80an pastu balik bangsat. ada ingat kah?