Thursday, April 9, 2009

sudah tersurat

tepat pukul 3 petang 9 april, pengumuman pembentukan kabinet `satu malaysia' berlangsung di putrajaya. beberapa jam sebelum itu, sekitar pukul 10 pagi, dua tertuduh kes pembunuhan altantuya dijatuhi hukuman gantung sampai mati.
yang tersirat: gua mahu cari nasi!

24 comments:

perfectwater75 said...

hahahaha! gua pun sama....

[[~R*i*Y*s*E*s**L*a*D*y~ ]] said...

hahah..gua pun samer..
yg tersirat hanya mereka2 yg peka jer yg tau..
yg tersurat ' ada aku kisah '....

Pipiyapong said...

Cilakak..

benludin said...

keh keh keh!

-gua mau makan burger jeh ari ni!

pye:rudz said...

suratan atau kebetulan - kenny, remy & martin

Nizam.Ariff said...

Kalau naik pelamin, kena la ada kenduri kendara, kena la tumbngkan lembu sekor dua... hahaha

amirnazrin said...

saya di sini demi kepentingan mereka-mereka yang diluar mahkamah

ZULKIFLI MOHAMED said...

semua mahu makan nasi ... tapi hakikat lainnya : ada yang "makan air mata" ...

cerpelai said...

Gua mahu tidur je..
Lelap mata buat tak nampak..

ZzZzZzZzZzZzz..

Mamai said...

tersurat
tersirat
tulis surat
.....pergh berselirat........ada lagi C4 yang terlepas pandang lepas nie

Fa-T said...

emmph.. macam ne kabinet tempat simpan C4..knp kabinet tu tak kunci...?

Qarmadharma said...

kalau sirul dgn zilah tu tau najib naik tahun ni, confirm tahun lps diorang tak sebut nama najib langsung wahahahahaha....
tapi sedih la juga psl kena gantung kn

kulupSakah said...

nasi melukut dengan sayur keladi!

abgBro said...

mak aih kul tiga baru nak mkn...hehehe

Mohd Ali Atan said...

One Malaysia bukan satu Malaysia

Pak Nik Bekeng said...

itulah dunia
ada yang cerah
ada yang gelap
selalunya yang cerah makan yang gelap.

CakLam said...

'satu Malaysia' makan gulai lemak ikan patin. Sedap.

daLyaanoon said...

kasi kenyang...
dan Shitkan!

tombak karat said...

Tak kisahlah nak kena gantung sebab tak siapa yang kenal mereka.Siapa yang kena gantung nanti pun kita tak tau sebab tak kenal muka.Dengan ini gua ishtihar gualah sebenarnya azilah dan sirul.

Contramen said...

macam biasa..
semut dgn gajah..
makan megi pon sodap..

azhar said...

Kitchen cabinet sudah buruk...itu pasal la 2 orang kena hukum..

Teacher said...

Gas Chamber tak leh ke? Nanti bulih buat kulit mereka baju.. Pink gitew.. I saw that in CSI

BAZAIE AHMAD said...

kesian ngan mereka berdua azilah dan sirul.. gua kenal ngan mereka tu beb.. Azilah tu peramah dan mudah mesra ngan orang

Awang Muda said...

Gua mau peluk itu Ir Haji Nizar. Dia sudah komen di blog gua yang lama.

Blog gua yg baru macam celaka. Gua pun malu nak tinggalkan komen