Thursday, April 30, 2009

selamat hari pekerja antarabangsa

(1 mei 2008, blog ini pernah dikomenbabikan.
semoga yang membabikan itu,
mendapat kasih sayang tuhan, pada hari ini.)

27 comments:

CJ said...

slmt hari pekerja bro. masa utk mula kerje baru.. keke

PARAOK said...

selamat hari pekerja encek pyan

Green Malay said...

Salam hari kuli brader pyang!!!
Aku balik kampung kat Ganu untuk jumpa mak bapak...
kepada pengomenbabi tersebut...jangang sampai korang kena selsema babi dah la...

Idup brader Pyang!!!

kulupSakah said...

waduh bisanya pada si babi tu..barangkali dia selesema sekarang...

Selamat hari bekerja..
jangan buat apa2 'kerja' hari ini termasuklah 'mengerjakan' dan 'dikerjakan'..

benludin said...

兄弟pyan 5月アラーへの幸せな
労働者の日はあなたおよびあなたの家族を賛美する

abgBro said...

wahh bro ucap utk antarabangsa..dah macam duta PBB..ahaks!

bro, khinzir mana yg membabikn blog lu ni? ni mesti yg diternak cara lama, bebas merata..habis tanaman org disondoi nye..

kah kah kah

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

slamat!!!!!tapi gua kena kerja pada hari orang meraikan hari pekerja...

Qarmadharma said...

saya nak ucap selamat kepada pekerja.
tidak, tidak, tidak.
pekerja semua adalah nadi negara.
walau cuma pencacai angkat najis

nahmy said...

'hari' insyaAllah selamat...cuma pekerjanya lah...lebih-lebih lg pekerja di sektor perbabian..atau mrk yg terlibat dgn 'babi-babi' ni kan??

Pak Oncu said...

selamat hari khadam untuk semua yg menjadi khadam,,,,,,,,,,,,babi babi babi,,, babi juga kejadian Allah Taala,, jgn lah hina kejadian Alllah Taala,,,,Allah Taala Maha Bijaksan menjadi kan babi itu yang punya hikmah nya yang tersendiri,,,,meh lah kita fikir kan apa kah hikmah di sebalik kejadian makhluk babi ini,,,
kepada mengkok hayun yang membabikan blog bro Pyanhabib ni, bawa bawa lah menginsafi diri, kelak takut waktu ajal menjelma wajah mu akan menjadi wajah BABI,,, kan malu kaum keluarga dan juga orsang kampong,, he he he he,, maaf di pinta jika terlanggar bahaso..

AMMOSHAM said...

kalau kita tak kerja boleh sambut hari bekerja ke?

amalhaj said...

hari pekerja + hari buruh + hari kuli + hari khadam + hari ??? + hari ?? + hari ??

Fa-T said...

ini day... kuli punya... bos tara bleh kacau!

err babi ape kes..?
ahaha tergelak aku..

Pyanhabib said...

selamat hari tidak bekerja kepada pengunjung/pengomen dalam entri ini.yang dekat-dekat area shah alam, yang kaki teater,yang tak kaki teater tapi kaki tengok teater, yang tak kaki teater tapi nak tengok teater, ha, datanglah menonton teater `menunggu kata dari tuhan' di auditorium muzium shah alam. untuk malam ini gua tukang jual tiket @ tukang persila masuk, hah ha!
* gua hati kering. tak boleh himpit-himpit untk tiket free!

nami o fish said...

workers of the world,unite!

wena said...

have you seen this interesting site.. it's nickelplatedpinart.blogspot.com

azhar said...

gua kerja hari nie

hai said...

Abih,surirumah2 tak de cuti,kerja sampai mati...la...ek.

Nasirudin Anjud said...

Selamatlah semua pekerja hendaknya, insyaallah!

[[~R*i*Y*s*E*s*L*a*D*y~ ]] said...

Ya..slmt HAri PEkerja Bro..
hv a nice day..

Izwan said...

Yeah!!!

Fendy2177 said...

Bro, pakat dengan bro Sani utk bwk teater ni ke Sabah. Nak gak tengok.

ryann said...

komenbabi?? hehe

ubilepih said...

Babi2 itu dah kena wabak..ahak..ahak..ahak

pye:rudz said...

kalau lu kerja, lu cuti.
kalau lu tak kerja, sememangnya lu dah cuti.
kan brader?

abah aman said...

Salam Pyan.
Selamat hari pekerja. Kawe saing demo satu zaman dulu. Zaman demo selalu kunjungi GG. Mungkin demo dah lupa sebab sekarang ni dah zaman baru.

Kucing Parsi said...

babi pun bisnes jugak la...