Thursday, April 2, 2009

tahniah!

anda kini berada di wilayah perdana menteri yang cerdik.

35 comments:

matakucing said...

mari kita tepuk tangan sama..
lalalala kita langkah kanan kiri
hip2 horey.. :P

Qarmadharma said...

hahaha

tahniah, tahniah

..n.e.l.a.y.a.n.R.A.S.A.. said...

Tupai Dulu...
sepandai pandai tupai melompat, akhirnya menyembah bumi juga..

Tupai Sekarang...
Sepandai pandai tupai melompat,
Nak jatuh susah sekali sebab banyak talian hayat...

Tok Selampit said...

Tupai sekarang 'educated'. Itu pasal dia boleh kasi lepas.

Tupai sekarang, bukan setakat tebuk, dia bunuh terus. Jadi tiada bukti untuk disabitkan apa-apa kesalahan.

Purple Crayon said...

saudara pian, buatlah satu sajak pasal wilayah cerdik ni mcm `ayah aku sorang YB tu'.

nahmy said...

adusss...bro, tajamnya kata-kata mu itu!

H.E.H said...

Wilayah ini tak pernah sunyi dari masalah..

hmmm.... hmmmm..

Mamai said...

ya cerdik untuk menghapuskan segala ancaman dan cerdik untuk menutup kelemhan....wilayah cerdik tak berilmu

kulupSakah said...

cheers!

azhar said...

hahahahhaaaha....

Ummu Abiha said...

agree!!!

[[~R*i*Y*s*E*s**L*a*D*y~ ]] said...

huh..CerdiK sgt Ker dier tu..

aloy_paradoks said...

gua kesian tengok Pak Lah.. banyak dugaan dan cabaran..

Naim said...

tahniah,

memanglah dia lebih cerdiknya daripada orang asli jual petai (spt yg dikaryakan dlm puisi tuan)ha3...

saya pun semacam mahu KOMA.

-Naimisa Yusof-

Encik Cerpelai said...

Yaa.. Marilah kita menari samba sempena keraian ini..!!

Tahniah..!!

Kehkehkeh..

Najwa Aiman said...

Haaa...!!! Akhirnya negara kita dah betul-betul ada Perdana Menteri sekarang ek? Tahniah!

nami o fish said...

Kepada Ketua Kampung Tanah Hujung,

Walau maki seranah keji ludah kahak orang kampung dah beri,tapi nko tetap jadi ketua kampung.

aku tak tau nko ni jenis manusia tau malu,tak tau malu,atau takde kemaluan?

apa-apa je la.kita orang kampung,apa yang boleh kita katakan,ye tak?

selamat datang ke kampung tanah hujung,kampung yang orang 'cerdik' pun boleh jadi ketua kampung.

cerdik ada makna tu..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

bro...cam penah ku dengar ayat itu...tapi dimana ya...?oooo..

ZULKIFLI MOHAMED said...

cerdik dengan "kuasa", tanpa "kuasa", apa cerdiknya (?)...

pye:rudz said...

perdana menteri ke? ehhee...

benludin said...

tahniah juga kerana PM yang cerdik itu mempunyai rakyat yang cerdik...

Teacher said...

Tak ada apa apa perasaan bila seorang pergi...
Tak ada apa apa perasaan bila
seorang mari...
Kenapa? Kiya?? Why???

tombak karat said...

Cerdik tu subjektif. Cerdik dimata lu tak semestinya cerdik dimata gua. Ada macam-macam cerdik dalam dunia ni. Kita ucap tahniah pada diri sendiri kalau cerdik tu menjahanamkan negara.

ubilepih said...

cerdik!!!!!Semua

Weed and Bandages said...

macam nak p merantau tapi tadak duit.

dariana said...

HAINHAT (baca tahniah jugak)!!

dari pokan naik basikal
larikan diri ke mongolia
usah heran dah panjang akal
perdana menteri cita2 saya..

dariana said...

mai ziarah ana di: http//keroncongdarina.blogspot.com.
moga senyum sokmo!

MAZEMIE MAZ said...

kecerdikan yg terbaik utk semua(?)

Pak Nik Bekeng said...

Pyanhabis!

h+A>z(w)=@xN said...

tahniah..tahniah..
smoga bliau tidak tidur slalu.

BAZAIE AHMAD said...

pyan tak balik berkempen ke atau membuang undi di Parlimen Bukit Gantang.. gua tengok kampung lu.. kerap kali masuk tv skrg ni...

moga banyak pembangunan kat sana sempena musim berkempen ni tambahan pula udah dapat PM yg baru..

Contramen said...

kita umpama semut..
nak lawan gajah x termampu..

benludin said...

yes!!!!!

pr dpt 2 bukit

DeeN said...

Tahniah! Hahahaa...
Tahniah! Huuuuhuu..
Tahniah! Heheheee..

anakmelayu said...

Teringat akan Allayarham Tun Razak. Perdana menteri yang sangat berjasa untuk orang Melayu. Moga roh Allayarham sentiasa dalam rahmat Allah S.W.T