Thursday, June 18, 2009


16 comments:

sang rakus angkasa said...

seronok tgok tulisan jawi diangkat balik menjadi sebahagian peranan penting dalam poster yg sememangnya memainkan peranan penting dalam jatuh bangun seni negara.selamat maju jaya pak pyan?

amalhaj said...

betul! sekarang ni bukan bebudak aje kene masuk jawi, prasekolah, sekolah rendah, sekolah menengah, institut dan juga ipt pun kene masuk jawi. hehehehe

situkanghambar said...

semoga berjaya

"majukan selain sukan demi bangsa bernegara"

ez said...

cantik poster tu..
semoga berjaya abg pian..

azhar said...

he..he..he..heh

zeqzeq said...

hitam itu menawan..

hai said...

Bro,chayok!chayok!

mamai said...

dah lama aku tak baca tulisan jawi nie mungkin dah tergagap2 agaknya....

matakucing said...

wah... byk gig lu brader ;)

MAZEMIE MAZ said...

berpentas...

abah aman said...

Salam Pyan,
Hmm... Cara Kita...

kamalariffin said...

berbaris2 bertindan2 nati aku turun tengok apa cerita :)

Fa-T said...

ade print lebih.. mau gantung..kat partition opis laa....

abuyusof said...

.. woo! yang bawah tu macam poster filem nam jahanam(enam penjahat & 2 hero)..

sang rakus angkasa said...

pak pyan ,tahniah.
atas review yg amat2 positif tntg sajak pak dalam mlm utusan tu,hehe.

aisehh...rugi lak ai x pergi...

Pyanhabib said...

sangrakus,
beberapa penggiat di ipoh memang rajin masukkan tulisan jawi dalam poster aktiviti mereka. sejuk mata tengok poster bertulisan jawi.

amalhaj,
masuk jawi? hah ha.

situkangambar,
majulah sukan!

ez,
ya cantik ditangan mereka yang kreatif.

azhar,
:)

zegzag,
menawan itu hitam, hah ha!

hai,
:)

mamai,
bacalah tulisan jawi.

matakucing,
kasi gig sama puisi, heh he he!

mazemie maz,
berpentas di pentas!

abahaman,
ya, cara kita...

kamalariffin,
aik, lu tiba-tiba muncul...
(mana tempat mau turun?)

fa-t
kopi je kat blog ni, ha!

abuyusof,
lapan jahanam!

sangrakus,
ada review tentang puisi saya kat malam utusan tu? kat mana tengok?