Thursday, June 11, 2009

malam puisi utusan, meh!

jumaat, 12 jun, ada program puisi di laman santai, istana budaya, jalan tun razak, kuala lumpur. acara bermula pukul 8.30 malam (atau lepas isyak). gua tukang heboh kat blog ini sebab, gua juga dijemput sibuk-sibuk ambil bahagian, heh he!
(dijamin program ini tidak akan di block atau di road block. sekian, terima kasih)

*gua baharu lepas balas dendam dalam acara balik kampung sempena cuti-cuti sekolah dan kat malam puisi nanti gua pun berasa hendak balas dendam juga.....

33 comments:

Unknown said...

Nak sgt pergi...tapi skrg dok kat Kelantan...bergiat dgn rakan puisi Kelantan jela abg Pyan...
GooD LucK bang...

abdullahjones said...

siap!

jo said...

balas dendam apa tu pak pyan?
kang den x datang kang...

Fa-T said...

selamat menenyeh!!!!

tombak karat said...

Nak balas dendam takpe tapi jangan jadi pengganas sudah....nanti kena buang negara....dah lama tak lawat laman lu ni nampak berubah dan lebih canggih....salam puisi.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hahahahahah....balas dendam...kasi baik pny ayat bila itu mlm sampai..

mamai said...

ayuh bro kita balas dendam...hmm dendam apa bro

Ajami Hashim said...

gua ada hal! ampunnn!

Unknown said...

KASI PUISI YANG PANAS-PANAS...

pye:rudz said...

selamat berpuisi saya ucapkan!

Nizam.Ariff said...

Hidup puisi!

addyaholix said...

terima kasih jenguk blog saya bang pyan. dan selamat berpuisi malam nanti!

Amin Iskandar said...

Lama dah tak jenguk blog bro... Baru perasan bro dah tukar template....

Baru style!!!

Zura Firdaus B. Japri said...

kasi baca abes satu roll, baru puas!!! Ati sonang! Hahaha. Selamat!

mohd zul adzuad adam said...

selamat hari jummat.
balas pak pyan,balas,hentam cukup2.insyaAllah saye nak pergi,kalo ade rezeki,hehehe.

jgn kene block lg,aminn.

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Salam Pyanhabib,

selamat berpuisi ...

D'Rimba said...

Balas dendam kesumat itu dengan penuh hemat. Gegarkan pentas malam ini wahai penyair handalan sihirkan dengan kata sakti.

Danielle_Corleone said...

ala. bro. aku tak dapat pergi. huhu.

abuyusof said...

..nabi kata jangan dendam nanti hati jadi keras.. selamat hari jumaat..

noorlara said...

Assalamualaikum,
kalu dekat siang-siang lagik dah sampai, ni jauh le kat Ipoh (alasan le tuh)
pohon izin link blog saudara.

meor-name-depan-ku said...

tidak ade yang lebih menyayat hati...
melihat pasukan bolasepakku berada dtangga seratus lebih dunia.....

tolong highlights kan malam tu....

kembalikan maruah kite....

amirnazrin said...

hadoi...sy baru blk keje ni...pena tak hilang lagi..tgklah mlm nnt kalau ada rezeki,tercatuklah sy kat sana.

Cetusan said...

terima kasih jeput22

dariana said...

salam seronok.
kalu dapt hadir. di sana ada nostalgia......

waksab said...

Wak rasa terlewat tapi ngak terlambat..Puisi lu hidup sedari Wak remaja..dulu kini dan selamanya..ho..ho..macam biasa ku dengar...

http://waksab.blogspot.com

DeeN said...

Wargh! Selamat balas dendam.
Sekian, terima kasih!
Er..Pak Pyan, orang kampong sihat?

amalhaj said...

dalam parti wa seorang presiden, dalam kabinet wa seorang menteri,
menteri kanan bukan yang kiri,
tapi itu dulu,
sekarang wa hanya seorang presiden,
bukan kepala negeri,
tapi kepala parti,
menteri wa tidak lagi,
rakyat sudah benci,
wa mahu jadi kepala parti,
sampai wa mati.

Anonymous said...

dendam??

;)

edolah said...

wah pyan,
lu betul-betul balas dendam malam tu sampai togok mineral... nasib baik lu tak togok brandi atas pentas tu. Kalau tak...mampooos !

nita said...

dendam dah terbalas kah?

PARPUKARI said...
This comment has been removed by the author.
Pyanhabib said...

parpu kari,
kalau saudara tidak menghormati orang lain, saudara hormatlah diri saudara sendiri. terima kasih.

zainal mohd jais said...

Pyan,

Kau apa khabar,
Nampak gambar dah tua.
Aku pun dah tua. Mungkin kau pun dah tak berapa ingat aku.
Tahun 86/90, aku di UM.
Kau,Zean Kasturi, dengan kopratasa (baru nak buat album), aku pimpin ISUM (Ikatan Sasterawan UM).
Kita selalu baca sajak bawah tiang lampu.
Alamak, bila terbuka blok kau, rindu nak balik ke zaman itu.

Tapi dalam hidup ni, terlalu banyak kerinduan yang tak mungkin dapat kita ubat, kecuali kita berjaya menipu diri sendiri.

Semoga semua sahabat lama aku sentiasa sukses dan bahgia.

zainal mohd jais.