Tuesday, June 30, 2009

tutup kedai

kalau ada sesiapa mahu belasah parpukari, belasahlah, tibailah. gua tidak mahu jawab. gua tutup kedai, sembahyang.

29 comments:

budak kampung online said...

KOOL... RABU MEMBERI SALAM...

Ajami Hashim said...

abisss! gua nak beli rokok kat mana??? ;-)

guru besar haneem kaydeen said...

lepas peluk zambry terus cool down ek ..hihi

Ikhtilaf said...

mmg pyh nak jmpe org cam lu bos..
tp gua tau ati osman tikos mmg bek..

nahmy said...

pssttt...sembahyang hajat agar ramai ikut jd 'pembelasah' kott??

matakucing said...

aik?

Abdul.Fatah.Firdaus said...

ikut sembahyang. sapa mahu ikut?

Fa-T said...

tutup sekejap tak pe.. jangan tutup sebab modal dah habis.. susah ooo

pye:rudz said...

kelapa parut sebelah yang mak saya kirim ni ape cerita?

Basuh Baju said...

gua dah amek wudhu' nak berjemaah..

aku said...

abaikan je parpuka tu bro..
mari kajang, menyate..
kulup kan ade.. hehehe

addyaholix said...

mati hidup semula. gila parpu!

Water Lily said...

Alaa..pelanggan masih ramai nak ditutup kedai...pergi sembahyang oh alasan yang sungguh kool.

Kucing Parsi said...

emmm... he he he

ok la tu...

tak guna jugak layan orang macam parpu tu

dia tu tak tahu apa2

yang dia tahu sikit2 liwat, sikit2 eli...

ha ha ha

dia tu dulu kena liwat kat sekolah tu la dia tak boleh dengar perkataan liwat.

macam phobia gitu.

tapi dengar dia ketagih

ha ha ha

sonik-malam said...

tutup jgn sampai tak bukak pulak sabtu ni! haha

benludin said...

jgn lupa solat hajat sekali kat parpu ..

piji said...

parpukari misteri...more to puaka...kuk kik kuk kik...

AMMOSHAM said...

bro, lu jgn gitu...

Panglipulara© said...

Parpukari adalah Bloggers upahan Hamdi Abu Bakar @ Adun Pengkalan Baru...Berita yang baru kami terima...
Bro Pyan Penyeri Langit Sungai Sumun

edolah said...

kalau sembahyang... lu jadi imam.
gua follow dari belakang...jadi makmum!

edolah said...

kalau sembahyang... lu jadi imam.
gua follow dari belakang...jadi makmum!

Pak Nik Bekeng said...

Bila bro mau turun manek urai? Paknik nak belanja nasik lauk kerabu pucuk paku. itu menu pilihan orang manek urai.

usoPkuChai said...

hey brader! kita mesti terus hidup..
let it go n move on.. kewl..

Lan Jeniang said...

(Sajak Mughollazah buat Parpukari)

Babi gila
Gila babi
Adalah Parpukari

Babi hutan
Hutan babi
Pun Parpukari

Selsema babi
Babi selsema
Juga Parpukari

Mak babi
Bapak babi
anak babi
Keluarga Parpukari

Kutu babi
Babi kutu
Itu Parpukari

Tahi babi
Babi tahi
Ini Parpukari

Dulu babi
Kini babi
Selamanya babi
Semuanya Parpukari

Minum babi
Makan babi
Babi punya Parpukari

Parpukari... lu BABI!

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

tutup kedai tak bermakna kedai tutup..

lan jeniang

ummi suka sajak hang..belom abis baca ummi dah gelak guling2..hahhaa..

nasib hang la parpu..lenkali sarang nyamuk jangan jolok..

mamai said...

okay bro itu terbaik jangan layan bro gua dah pie melawat....dia mau publisiti

azhar said...

tutup kedai ok..
jangan tutup blog sudah..

Parpu Kari said...

ALHAMDULILLAH BRO PYAN, SAYA UCAPKAN TERIMA KASIH, KEPADA SESIAPA YANG MENGUTUK AKU, TERIMA KASIH AKU UCAPKAN, ALHAMDULILLAH SEKURANG-KURANGNYA KEHADIRAN AKU DAPAT DIRASAI. AKU CUMA MEMBONGKARKAN SEGALA KEMUNGKARAN, TETAPI LAZIMNYA KEBENARAN MEMANG PAHIT UNTUK DITELAN!

HE HE HE

PEACE BRO PYAN!

HIDUP DR ZAMBRY!

Gedung Akal said...

Bro Pyan,
Gentleman la parpukari. cool punya worang. xdak takut punya orang.
boleh buat kawan camni.
Berani kerana benar OK
Berani tetapi tanpa kebenaran pun ada. Itu yang kita takut biar pun dia tidak takut.