Sunday, June 21, 2009

(delete)

tajuk entri di atas ialah: parpukari, gua ambil serius!

(tetapi seperti yang gua janjikan, entri parpukari yang gua tampal di sini, gua delete. bagaimana pun, komen-komen kat sini, gua tak reti nak delete)

*
June 22, 2009 8:39 PM

59 comments:

kulupSakah said...

segala butir2 tentang parpukari ada dalam simpanan kita, jika dia gagal kita akan dedahkan satu malaya identiti dia...dan geng blogger dah bagi kerjasama..
wahai parpukari, cepat sebelum terlambat..!!!selesaikan DENGAN BAIK dulu!

p/s: tindakan pertama bro pyan ni adalah nasihat seorang pengamal undang2 terkemuka negara

bokbon said...

siapa? parpu kaki? cagu kaki?

ah..nama sudah tidak nikmat menyebutnya.

Fa-T said...

pak pyan... bagi skolah sket sama makhluk tu!

budak kampung online said...

WOI PARPU KARI BASI... SUKA HATI HANG JA BUAT STATEMENT MENJATUHKAN IMEJ ORANG... HAMPEHH... KALAU LU NAK GLAMER SANGAT BUAT STATEMENT YANG HANG KENA ALJUBURI NGAN MENTERI... KAH..KOH..KEH...

paloi bin mulau said...

parpukari adalah mamak yg perasan melayu dan gemuk gedempol. pasai itu dia suka guna huruf besar dan mencarut muahahahaha

cerpelai said...

Laju sangat tangan beliau menaip sampai tak sedar yang moral beliau dah senget..

Wahai encik Parpukari.. Mungkin tuan hamba tiada berniat jahat tapi belum ada lagi manusia jalan mengundur ke belakang.. Sila berpada-pada sebelum menulis..

Sekarang, kau telanlah racun kau sendiri..!!

benludin said...

taburkan serbuk kari dalam mata parpukari!

cakcebor.blogspot.com said...

Apanak kisah dengan parpu kari.pasal dalamnya ada najis babi.

Nizam.Ariff said...

Guantanamo!

Kucing Parsi said...

sejahat2 aku tak penah la tuduh seseorang itu dengan merendahkan moral seseorang itu...

gua cuma satu je curious gua, kalau betul la kerajaan malaysia nak membendung gay, yang bersepah kat kl tak nak buat apa ke?

parpukari tu memang contoh ahli kelahiran umno, politik budiman...

gua tak suka orang rendahkan moral orang lain...

tak memberi kesedaran tak ada message sebenarnya...

parpukari tu dia punya follower pun budak2 umno jugak!!!

nanti kalau dia berani gua cilikan mulut dia!!!

memang jenis anak sundal

azhar said...

Siapa itu parpukari..lawyer ..majestrit..pahantang datuk nenek aku kalau orang UMNO..!!

Pipiyapong said...

Ni nak kira macam mana ni? Nak gua kasi setel ke?

sis_nita said...

ish3x..
Fitnah itu BERDOSA BESAR..
Insaflaa..

Tanpa bukti yg nyata, jangan laa sewenangnya nak tanya BETUL ataupun TIDAK..

sabar yerr pyan.. kebenaran akan menang..

Ikhtilaf said...

pipi.. lu kasik ikat kat pokok.. en pyan lu amek kerengge..

edolah said...

woi parpukari cilakak lahanat,
lu tak malu kat lu punya anak cucu ka?! ntah dari spesies apa lu ni... ganggu orang punya blog kemudian diamkan diri!
baling batu sembunyi tangan...

Nevada said...

parpukari ni apa masalah dia sebenarnya...habis dgn semua orang dia kasi gaduh..bukan dgn org2 PR saja malah dgn rg2 umno pun dia ada kasi gaduh..

kalau jumpa parpukari dgn ular, kena pukul siapa dulu ???

Nevada said...

parpukari ni apa masalah dia sebenarnya...habis dgn semua orang dia kasi gaduh..bukan dgn org2 PR saja malah dgn rg2 umno pun dia ada kasi gaduh..

kalau jumpa parpukari dgn ular, kena pukul siapa dulu ???

Abdul.Fatah.Firdaus said...

ada ka patut?
huh.
g-n-a-t-a-n.n-a-t-a-n-g.

reverie said...

Banyak betol supporter. Lauk la parpu lepas ni! haha.

Panglipulara© said...

Amaran awal gua pada parpukari, lebih manis anda meminta maaf secara terang kepada bro pian sebelum gua buka pekung lu bersama gundik2, bini2 dan anak lu...Termasuk kegiatan pecah amanah lu pada marhaen perak AM nya...

kesturi said...

kata pepatah ...

" terlajak perahu boleh diundur ... terlajak kata boleh bawak binasa "

kulupSakah said...

sekali lagi parpukari,
minta maaf dan settle baik2..
identiti anda akan didedahkan nanti!

mamai said...

KHAS UNTUK PARPUKARI LU MINTA MAAF CEPAT SEBLUM DARAH JEBAT AKU NAIK NIE....

semut merah dah mula gigit aku nie tang panas ajer tapak tangan aku nie...

SyawaL said...

Habis modal, idea mcm ni la depa serang....

SyawaL said...

Menyampah nya masuk blog si parpu tu...
Sakit hati betul aku dgn UMNO ni....

abuyusof said...

tiba masa lu mau kutu kuantan turun
cakap saja beb.. sedia gempur..

Awang Muda said...

sebagai seorang rockers, gua memang bersedia dengan kapak.

lu bagi tau saja, gua hantar kapak terbang sama dia

cilakak,

brader, lu sumpah dia jadi katak la.

pemandu teksi said...

parpukari...gua nasihatkan lu baik lu amik insuran nyawa cepat..!!! gua ada member jual insuran nyawa...! bro pyan..klu lu nak khidmat gua utk sondol ini parpukari dgn teksi gua, gua sedia berkhidmat bro..! mahkluk jenis ni buat semak bumi jer..!

aku said...

bro,
apehalnye mamat tu?

Pyanhabib said...

kepada semua,
terima kasih kat semua yang supot.
terima kasih banyak-banyak. kalau poket gua tengah kaya, gua belanja menduble roti canai lawan teh halia gelas besar, ha!
(gua baru balik rumah dan baca komen2 kat sini. seperti janji gua, sekarang gua fowardkan entri gua ke blog parpukari)

Rizdiahk Nahraf said...

Parpukari..gua kumpul 40 orang doa sama lu kena selsema tonyok.

eh..tapi doa benda tak baik tak makbul.Jadi gua hantar je la Santau Tonyok.

Gua sokong PyanHabib!

AkuLaParpuKari said...

weyy hampa cam muka aku elok2 nOO...jumpa aku hampa baling teloq busuk..aku ni memang species tak sekolah kecik2 dulu...tu la aku baghal..salah mak bapak aku jugak tak pernah ngajaq aku kecik2 dulu.mak bapak aku dulu sebuk, masa awai mai malaysia dulu mak aku dok meniaga kain kat chow kit road..tu pasai besaq jadi barua macam ni...hampa tengok perut aku dah laaa..makan babi banyak...tu yang mulut pun macam babi...kekekek
AKU MEMANG BAHLUL WAL TOLOLL!!!

hai said...

Jangan tak tau bro,parpukari cari publisiti murahan!!!

Gedung Akal said...

Salam semua,
Gua sokong yang teraniaya!
Blogger selak kain adalah blogger gaya lama!
Ayuh jadilah jantan, jangan hambur kata-kata sembunyi muka!
Kalau bermaruah muncullah sdr parpukari!

amalhaj said...

mengenali diri, menghormati diri dan mengendali diri. penting

Hanz_Azdi said...

Parpukari! Demi "1Malaysia" kamu tu memang patut ler kamu bersopan santun & berbudi bahasa kepada orang lebih tua & pengalaman drp kamu spt brader Pyanhabib tu.

Parpukari! Demi "perpaduan" yang kamu perjuangkan tu, elok ler kamu minta maaf atas kelakuan & pertanyaan kamu yg berunsur tuduhan liar & kotor kamu kpd. brader Pyanhabib yg seagama & SeMelayu kamu juga.

Parpukari! Demi "Perlembagaan" Lord Reid yang kamu jaja merata tu, elok ler kamu tunjuk buktikan keadilan & kebenaran kamu sebab kami bukan jenis manusia zalim,yg tahan orang di penjara tanpa hak bicara (baca ISA).

j or ji said...

gua tak suka Pyanhabib serius!

adalah lebih baik perkara ini diselesaikan segera dgn baik.

Isa said...

Ha...ha..ha... Parpukari... lu sudah salah masuk lubang la..., adalah lebih baik lu tempah suratkhabar utusan meloya dan berita hairan muka surat depan.

Dengan tajuk utama " Saya Blogger Parpukari Memohon Maaf Kepada Bro. Pyanhabib atas Keceluparan Mulut saya yang celupar ini"

Baik lu dengar nasihat gua ni... kalau tidak masak lu...., itulah lain kali nak menulis pandang kiri kanan dulu... ini ikut sedap tekak lu je...

Kalau lu tak nak dengar nasihat semua orang dan masih degil, jadi gua cadangkan lu pergi panjat KLCC tu dan terjun jelah... tutup kes... ha..ha...ha...

iftul liamsy said...

pyan,
peduli cakap itu kari
kalau dia orang melayu
itu contoh
melayu yang melayu
puih....

Pyanhabib said...

yeah, parpukari sudah provok gua dalam blog dia. bila di provok, gua pun terfikir sama ada mahu ambil serius. kalau gua ambil serius, gua akan diketawakan berdekah-dekah kerana provok menjadi, hem!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kasi sabun je brader....rendam clorox amacam?

Basuh Baju said...

Nak gua basuh sikit otak dia?

jasadbeku said...

"gua ambil serius kerana ia memberi impak besar kepada anak-anak gua"-PyanHabib

ermmm setuju!
parpukari,segera mohon maaf!

PARFUCKARI said...
This comment has been removed by the author.
PARFUCKARI said...

http://akulaparpubabi.blogspot.com/

Abang Terrer said...

Apa masalah sebenarnya si parpukari ni? Aku x nmpk pun pak pyan ada caci atau hina dia? Apsal dia nak burukkan nama org mcm ni? Dah tu baling batu sembunyi tgn.. elok dikerat tgn tu hihi.. Hmm mmg skrg ni zaman fitnah berleluasa...

Najwa Aiman said...

Parpu? Kari? Eh? Ni bukan ke rempah ratus yang berasal dari India dan diimport ke Melaka dulu? Menjadi rebutan semua bangsa dari barat ke timur kerana mudah dijual beli? Bukan ek?

addyaholix said...

baling batu sorok tangan. takut dengan bayang sendiri. go go bang pyan!

Sysop said...

ParpuKari.... tak baik la main provoke... kalu ader point dan fakta... dedah jer.. kalau takder.. pi senyap main jauh-jauh... hahahaa

ijoks2009 said...

Brother pyan jangan layan sangan parpu kari tu ,tapi kalau dia teruskan lagi kerja dajal dia tu gua cadangkan saman je dia kalau dah ada maklumat lengkap pasal dia

suratkhabarlama said...

Jiran aku rakan bilik Anwar Ibrahim..bukan satu rumah..tapi satu bilik...
kata beliau..sepanjang mereka tinggal satu bilik..tak pernah beliau nampak aktiviti2 pelik lagi songsang melainkan Anwar Ibrahim ni selalu sgt bertahajud & tukang kejut rakan2 rumah beliau utk solat subuh...dan aku yakin dgn cerita jiran aku ni...

situkanghambar said...

tenang yah abang pyan.

Mat Kilau said...

halamakkkk.... bila la cita-cita gua nak bersekedudukan dengan Hanna Montana akan menjadi kenyataan.....

Zura Firdaus B. Japri said...

itu mamat mungkin tak pernah dapat kasih sayang...

usoPkuChai said...

lu layan org gila..
lu pun leh jadi gila bro..
peduli laa sama dia..

Mat Kilau said...

apa nie brader pian....

senyap je... kata nak ambik tindakan kat kat si kari tu....

jangan cakap tak serupa bikin brader.... tak ada idea ke tindakan apa nak ambik....

Parpu Kari said...

SALAM BRO PYAN, SAYA SUDAH BERCAKAP DENGAN TUAN HAJI NIZAM HARI TU, DAN DENGAN INI BRO PYAN, SAYA MINTAK MAAF LA KALAU SEKIRANYA SOALAN SAYA MENYAKITKAN HATI BRO PYAN!

SAYA TAK BERNIAT PUN NAK MENYAKITKAN HATI BRO PYAN! SAYA PUN ORANG PERAK JUGAK BRO PYAN, ATAS SEMANGAT RAKYAT NEGERI PERAK, MAKA MARILAH KITA BERDAMAI WALAU KITA PENDAPAT POLITIK KITA BERBEDA!

YANG LAIN-LAIN TU, HEBAT KORANG PUNYA HASUT YA, AKU BANGGA JADI MELAYU SEBAB ADA RAMAI SAUDARA AKU YANG SUKA MENGAPI-APIKAN SESAMA ISLAM!

SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KITA SEMUA!

sang kegelapan said...

bagusla parpukari dah mintak maaf ngan bro pyan..harap parpukari jadikan pengajaran..berblog ni bukan sekadar menjamah gantang di hujung kota..tempurung hanyut mendabik dada..harap parpukari insaf..

hasmeon said...

salammmmmmmm.

baik umno, pas, pkr dan yang sewaktu dengannya, jika terlalu mementingkan demokrasi, keadilan dan kesamarataan tanpa memperdulikan tegaknya hukum ALLAH dan RasulNya,.....maka tunggulah kehancuran......lebih baik berpada2 dalam apa jua yang kita buat. Ingatlah kesederhanaan amatlah dituntut agamaNya. yang kita terpekik terlolong memaki hamun memfitnah segalanya adalah kerana kita terlalu taksub akan sesuatu.....parti, ekonomi, bangsa dsb....janganlah lalai wahai saudaraku sekelian....ingat-mengingati sesama kita itu dituntut agama kita.......bersedialah kita seadanya...........amar maaruf nahi mungkar.........

saya yang tumpang lalu..

wassalam

al-attas wal bawwah