Wednesday, May 6, 2009

altantuya @ aminah binti abdullah sudah mati!

jika tidak mati dan hidup bahagia di mongolia, aminah binti abdullah akan berusia 31 tahun pada hari ini, pada tarikh ini.

* aminah binti abdullah adalah nama altantuya saaribuu yang `diislamkan' oleh utusan malaysia selepas jasadnya hancur diletup bom c4. akhbar seluruh dunia bercerita tentangnya. di hong kong, ada rancangan bersiri kisah kematian aminah yang tragis ini. siapakah yang wajib bertanggungjawab membersihkan nama malaysia yang kini kotor dan membusuk?

25 comments:

sEmut said...

nama islam najib sapa tau?

Weed and Bandages said...

hehehe.

muda lagi amina

nami o fish said...

happy bertday to you.

nak hadiah apa?C4 ke?
hehe!

Awang Muda said...

cilakak, gua memang dah syak aminah mati hidup semula.

dia guna bomoh apa brader pyan?

mamai said...

yang mati tetap mati cuma yang ada cerita dan baik dan buruk, betul atau salah dia dah bawa bersama...yang tinggal kekal menjadi rahsia...kecuali ada yang dengan ikhlas hati ingin membenarkan ceritanya....beranikah dia

kulupSakah said...

gua sedang berusaha nyiapkan sebuah skrip bertajuk "SIAPA BUNUH ATAN Si TOYA"..
tapi masih samar2..ke mana nak dihalakan cerita ni bagaimana mula, tengah dan endingnya..

kisah Atan Toya (penagih) yg dijumpai mati mengerikan di tempat pembuangan sampah. Kawan2 najis dadahnya cuba menyiasat dan mencipta 'mahkamah' sendiri membongkar motif pembunuhannya..

hehe! mungkin cerita ni akan berkubur dlm otak aku saja..

azhar said...

sapa mau kasi bersih??

orang sudah mati..

akan ada lagi orang mau mati pasal altantuya..

semua ni sipolan bin sipolan punya pasal...

mungkin ada yang dah makan cili...tapi belum rasa pedas..

mau kasi simbah air sikit kat muka sipolan bin sipolan tu...

Fa-T said...

tringin nak masuk tender cleaning nama malaysia...

pak pyan... bila itu iklan tender mau klua...

ahaha tergelak aku...

hai said...

Nama malaysia bukan saja kotor dan membusuk malah telah dihantui oleh hantu2 keparat!!!!

Panglipulara© said...

Ala pak pyan lama-lama orang lupa la tu...
Cuba tgk ariel sharon, lama-lama orang dah tak cakap pasal dia...
Lama-lama nanti orang letih la nak sebut pasal Aminah...
Zinajip lebih kejam dari 5 pemimpin sebelum-sebelumnya so jangan heran kalau esok lusa lokap tempatan dan penjara kemunting di upgradekan...

Nizam.Ariff said...

Pulau Jerejak masih belum tenggelam. Nak jadi macam Guantanamo kut nanti ... hahaha

amirnazrin said...

kan makcik semah dah bersihkan.sampai hancur lebur.

Najwa Aiman said...

"Sumpah saya tak pernah jumpa Altantuya! Malam tu saya jumpa Amina! Sumpah!"

abgBro said...

keji jijik hina aib pemerintah malaysia x peduli krn mereka tiada perasaan dan tiada kemaluan...ahaks!

AMMOSHAM said...

takpe aa pian, kasi gantung 2 orang tuee...

binjidan said...

ksakah haha aku suka jln crta tu hahaha aku jd plakon pmbantu sdah.. ..siapkn cpt skrip tuu kita buat short filem pun ok...

azhar..jgn simbah air..kasi asid sama dia huhuhu

nahmy said...

bro...khir toyo boleh bersihkan kekotoran itu...dgn 'penyapunya'..

asrul said...

Gua bengang betul bro...


di zaman dimana nilai dan elemen kemanusiaan di buang ke dalam lubang jamban....


...Jahanam lah kepada mereka mereka itu... aminnnnnnn

pye:rudz said...

silakan datuk seri

ubilepih said...

Khabarnya beliau mengandung masa di letupkan...pepalih

romibaiduri zahar said...

Lepas ni nama Malaysia lagi busuk...
Kenapala aku redha aja sipolan itu jadi raja...
aduh....

sang rakus angkasa said...

alahai..diislamkan ker...dahsyat betul la sokkabar sekarang,boleh jadi pakar agama,boleh jadi tukang tilik nombor ekor.pada masa yg sam boleh jadi pengkritik seni.hai...

dariana said...

pak prof saribuuu tidak pernah menjangka ada rakyat malaysia yang menyambut harilahir aminah!

si malang altantuya @ aminah... kecai dagingnya pada daun2 rimba kita..
celak si gembala kambing hitam!

Kucing Parsi said...

altantuya mati je boleh hidup balik, sampai terkencing orang, sampai tak nak ke penanti!!!

takder la projek, takder la wang masyukkk...

astaga...

Anonymous said...

Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.