Tuesday, May 12, 2009

mampoooos!

menang balik kalah balik menang balik
kalah balik menang balik kalah balik
menang balik kalah balik menang balik
kalah balik menang balik kalah balik
menang balik kalah balik, mampoooos!


*rajinikant (sivaji the boss) pasti memutar ligat jari
telunjuk kanannya kalau dia tahu apa yang berlaku di perak.

49 comments:

xiiinam said...

Ya bro....
memang aku rasa macam nan mamp*s...
...ngadap raja...pi mahkamah....ngadap raja...pi mahkamah...ngadap raja.....pi mahkamah...ngadap raja....pi mahkamah....



MAU TUMPO YOB! Kata orang Perak!

Nasirudin Anjud said...

Salam untuk host,

pesanan gua,
Jangan mampooooooooooooooos! tuan pyanhabib.
Kalah balik menang balik tu draw le jadinya. kena pergi ke overtime. hehehe

Awang Muda said...

Celaka, Malaysia buat sketsa apa ni? Kalah jadi abu, menang dapat arang.
Kita pekena teh dulu lah.

Tungguuuuuuuuuuuu

donmny said...

....rakyat dimamposkan, fuh

benludin said...

gua rimassssssssss!!!

panass!!

abgBro said...

jahane abih kerano muu..

mapuh kerahh!! haa!

guru besar haneem kaydeen said...

nyusahkan rakyat betol. projek seni & budaya saya dan berbulan tertangguh sebab tak tau nak ngadap siapa!

Nizam.Ariff said...

Aku nak balik T.Intan nak ikut jalan mana ni, ikut kuala selangor atau ikut bidor?

aku said...

...dan gua tetap ngeteh..

mamai said...

menang balik, kalah balik
makan apam balik lagi best.....
pening wa wehhhhhhhhhhhh

amirnazrin said...

kita ikut revolusi venezuela la

hai said...

hihihi..hahaha....huhuhu........

hai said...

Ni, kira citer ala2 paria....

Aidi Rahimi Ibrahim said...

Bola.

Gedung Akal said...

Brader,
Inilah demokrasi terpimpin!
Kepala hotak kau.
Nak mampoooos..jalan dah!

Qarmadharma said...

rajinikant

kah kah kah kah kah kah......

PARAOK said...

yenaadaaa?

boooss!!!

sup! sup! (tanda telunjuk jari sivaji)

azhar said...

itu semua pengedar candu politik tengah bikin wayang..

kesudahan cerita belum tau lagi..

rakyat hari-hari disuntik candu politik..

semua sudah ketagih...

Sivaji the boss pun bboleh mampoooos kalau kena ini candu..

Water Lily said...

Yes, satu malaya sudah kecanduan politik.

zap!zap! (sivaji the boss,pun boleh jatuh camni)haha!

imran said...

kting kting kting krrriinggg(bunyi sivaji main duit syiling kat kedai teh)macam ni kalau suh beruk wat pun, beruk leh mati penat..apara punya drama.kita dah tau sapa yg gila talak

pye:rudz said...

pastu mata merah-merah tanda marah

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

sapa menang..??
meh main one two juss..o-som...!!

asrul said...

ini lah skrip terbaru film padaiyapa..


padaiyapa sungguhhhh...
khaaaaaakk ptuihhhh...

TeLaGi said...

gua dah radio kat lu semalam mas pyan,
**tak menang macam menang,menang macam tak menang**

mari kita "yam senng" mas pyan..hahah

Najwa Aiman said...

Ada yang kalau menang pun tak boleh nak balik tu... Orang kampung tak hendak... Maka dia pun tak balik-balik dah... eheks...

ubilepih said...

Dahsyummmmmmmmm!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

Tapi kalau esok engkau tidak jadi.....

Tidak sempat dihabiskan ayat...

mahkamah kata 'tak boleh'...

Duniaku said...

Cam main bola ada 2 team.tp main cara liga.padang lain-lain,pengadil pun lain-lain.Jangan sampai penonton mengamuk sudah....mampoos jawabnye.

Duniaku said...

Cam main bola ada 2 team.tp main cara liga.padang lain-lain,pengadil pun lain-lain.Jangan sampai penonton mengamuk sudah....mampoos jawabnye.

Weed and Bandages said...

sivaji akan pulun kibaih ken putih selit kot perut sambil hembuih-hembuih sirih!

binjidan said...

pengadey makey pitih..mu kluar kawe kapok demo...biar mapuh smuo sene..jame lo nih orghe dok maien kapok doh dok?

eyyyyy..kawe jupo kawe bedir demo biar smuo mapuhhhhhhhhh.

Mr. Sham@poksey said...

Biarkan perak dengan menteri-menteri besarnya.....

Bini gua dah selamat bersalin pada 23hb lps...

situkanghambar said...

encik,

tolong papah saya..

Anak Bumi said...

hm, entahlah anak2 oi...

lebaymans berkata said...

salam,teringat cerita pedekar bujang lapok,
"ALIF,MIM,NUN,WAU,ALIF TENDANG WAU,BUNYINYA SARKIS!".
sepatut bunyinya umno?????? betul ke?anapun musyhkil la??????

edolah said...

itu speaker sivakumar sudah jadi paddeyappa waktu kecoh sidang dun itu hari! speaker haram ganesan jd pundek!

ayushuhaimi said...

erm.. +_+ oh malaysia!

Tijah said...

ntah kan? layan filem tamil lagi best!!!

lakalakalakadey!!!

dariana said...

isy...isy...sabra bro.

sabar subur kalu tak sabar masuk lubang kubur...
........
rindu dekahmu!

hamba said...

aku pun sangat sedih tuan.. bila la.. penyakit gila H1N1 ini mau sempuh.. moga Perak dpt berkilau kembali!

Danielle_Corleone said...

Apa macam skarang ni abg? Aku harap sangat pilihanraya. boleh balik Kuala Kangsar bikin gempar sana dan sini. :-p

h+A>z(w)=@xN said...

main rebut-rebut kerusi. ala2 musical chair. bila main musik, pusing keliling. bila musik berhenti, duduk secepat mungkin!!!

dariana said...

'pele pangkoq'.....pemain haram masuk padang.patutnya jadi tukang pungut bola! jadi kambing itam jugak ke macam azilah, sairul dan sayfoolbucurry.

fallen angel said...

jom la. bercuti ke london. lepak sama sultan.

sang rakus angkasa said...

adooooiiiiii
tak sudah2 pak pyan,jomlah,kite kumpul ramai2

buat sajak

lame x dgr dah sajak pak.

Fa-T said...

pi mai pi mai tang tu....

ahaha...

yenna... NTR...

tu rajnikant kapla botak...

zzalel said...

rakyat perak sabo bukan rakyat negeri lain..pnas

zeqzeq said...

perok perok ooo perak

Kucing Parsi said...

ni sebenar cakap pasal apa? zambry kadir ke? ooo dia tu dulu putih... sekarang dah hitam...

waktu penamaan calon mac 2008 kat pangkor tu dia memang putih incik pyan...

tapi kenapa dia jadik hitam waktu angkat sumpah tu hah...

la tu pun tak tau. dia turun padang pastu tak naik2 lagi... sampai terbakar kulitnya...

jadilah dia mandela