Monday, May 11, 2009

nota besar kepada zambry

brader zambry,
sama lu gua mahu bergambar,
janganlah gua dibaling selipar!


*beberapa jam selepas gua dan kawan-kawan bergambar berlatarkan dewan undangan negeri perak, tidak jauh dari pokok demokrasi puaka itu, mahkamah tinggi kuala lumpur isytihar mohamad nizar jamaluddin adalah menteri besar perak yang sah. pada 11 februari lalu gua ada tulis entri `jom heboh!' minta zambry jaga perak baik-baik, hemm!

37 comments:

CJ said...

gua pun mau tumpang bergambar gak. :)

benludin said...

zambry:pulang semula toyota camry

asrul said...

Brader....Kalau baling sama itu kasut boot budak2 skin head boleh kaaaa ?...

hahahaha.......

abdullahjones said...

oit, lu tanam apa dekat itu pokok? jadi mb balik dia.

pye:rudz said...

hahahaha gua suka sama komedi nota kecil lu brader hahahaha
lucu!

Fa-T said...

kalo nak bergambar.... FLASH kene Kasi terang-terang.... baru boleh nampak... ahaha tergelak aku....

sEmut said...

toyola zambry untuk dilelong! LELONG! LELONG!

abgBro said...

bro,,zambry BEKAS MB perak yg haram tu ke?

mamai said...

lepas nie nak buat cerita apa bro...wayang belum tamat

Iskandar said...

1st time usha blog lu brader..
saluteee...!!!!

AMMOSHAM said...

bro,
lepas ni wayang ' undi tak percaya' pulak.

lu stanby satu puisi untuk hal ' undi tak percaya' bro

sang rakus angkasa said...

tercabul balik perak?hehehehe

macam2 la pak pyan.kalo singgah ke pangkor,salam sayang untuk zambry yer...pakai flash gun gajah tu tau pak.

kulupSakah said...

sama itu hakim gua mahu bergambar
sebelum mahkamah tinggi dilanggar geroda

Nizam.Ariff said...

Apa jadi dgn sebut harga lelong tempoh hari? kena pulang balik la ... hahaha

hai said...

Sah!lu tercabul balik ipoh,kerana lu sudah kasi mandrem ...terbukti usaha lu berhasil...

Fa-T said...

maaf pak pyan... mencelah lagi...

macam lagu micheal jackson...

"black or white"

ahaha tergelak aku.... merenung bulan di kala malam... terang sang bulan menenggelamkan GELAP malam....

aku said...

tapi bro,
kan bro kulup dah haramkan kopi-o..

Duniaku said...

tumpang gumbira....

nahmy said...

'malu besar' lah bro bukan nota besar @ kemal...n besarr??

Mrkolumpo said...

MALU BESAR AKU SETUJU
KEMALUAN BESAR ENTAH LAHHH
TAPI AKU RASA TYPICAL KLING TAK LA SEBESAR MANA PUN KAHKAHKAH
TAPI SATU AKU SETUJU
SEROMBONG IDUNG DIA BESAR DAAAAAA
MACAM SEROMBONG KAPALLLLL

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam malam Pyanhabib,

kiranya "tuah" tuan pulang ke sana ...

TeLaGi said...

menang macam tak menang,
tak menang macam menang..
p/s:selipar boleh lelong mas..kayo lu mas pyan.agak agak lu,kalau gua tolong promo selipar bertuah tu,gua boleh dapat komisen macam komisen kapal selam tak?

Najwa Aiman said...

Tak apa... kita masih beri keutamaan pada dia. Kalau dia nak beli Perdana tu, kita bagi kat dia dulu..."

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

itu pokok tak jadi bakar...

lepas ni kompem pasang pagar..

azhar said...

nizar MB sampai sekarang nie..

semua orang tahu..

mahkamah tinggi pun tahu..

zambry memang haram...

lepas nie zambry mau samak..

konon-konon boleh jadik halal..

daLyaanoon said...

camry tak jadi dilelong....
zambry kena lelong...

1 darham....2 darham...3darham....

camBRY!!!

bekam said...

teringat la kata2 kerajaan "rimba beberapa" yg diungkap lepas kekecohan dalm dewan beberapa hari lalu....

ubilepih said...

Bro wa ada gambar Zambery tengah nyanyi boria..ha..ha..

Dewakomunis said...

tak habishabis.
tolong la tamatkan drama ni.
aku dah jemu.

FakirFikir said...

Siapa pun yang menang dalam pertarungan ini, kita harap akan ada hari cerah untuk rakyat Perak.

pu3sakura said...

siapa menang...???
siapa kalah...???
persoalannya..adakah pertandingan untuk ditentukan pemenang???

Zura Firdaus B. Japri said...

Yang mana satu nih??? Aku dah jadi tak paham...

h+A>z(w)=@xN said...

mngapa besar notanya??mau dipamer di muzium kah?

NorRa09 said...

aku nampak zambry asyik senyum dan ketawa saja di kaca tv tapi dia tak sedar ada ramai yang "cerdik pandai" di luar sana sedang mentertawakannya......

NorRa09 said...

Sejak dari sekolah aku diajar tentang demokrasi.. kuasa rakyat oleh rakyat. Kini aku terpaksa beritahu anak aku demokrasi itu telah lama hancur ..

Kucing Parsi said...

zambry tu bukan sahaja boneka cina... dia tu boneka ke pa benda... speaker pun lantik orang yang kalah... gila apa? ooo takut kalah ka cik abang ou

ujang said...

2/3 gerombolan sokong kerajaan sudah tentu sukaaaaaaa....