Thursday, July 2, 2009

........

bah cempedak lar pagar
jolok-jolokkan dengan galah
ga melepak di lar pagar
ga warga tidak habeh sekolah!

*betapa seksanya huruf `U' jahanam dari keybod!

22 comments:

Lan Jeniang said...

ga bdak tidak habeh sekolah
ga bdk lepak di lar pagar
ga bdk tak msuk kelas
ga bdk malas be laja
ga bdk asyik jolok buah
ga bdk suka bah cempedak
ini ga bdk sudah laybeh!
(cikgu, kasi hantam sama ini ga bdk..)

benludin said...

bar-bar ni msim bah cempedak kat Pendang...

masa t ,ga makan cempedak je...drian tak lak dah...

amalhaj said...

wah cempedak tak leh jolok
nanti wah jadi lemau
wah cempedak kene balut
baru wah cempedak jadi gemok
wah cempedak gemok isi ulas-ulas
wah cempedak dalam pagor
sekarang ni

aku said...

eheh sekali ape da kao punye pantun.
naik pecah kepala hotak aku mau paham dia punya maksud..

budak kampung online said...

KAH..KOH..KEH.. WA RASA INI MESTI KES SELSEMA BABI...

azhar said...

ADUH!!penin aarr..
bahasa apa nie bro pyan???

Fa-T said...

macam selsema je... Hahahaga

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

tu la abg pyan..jangan polok2 dengan orang yg berpenyakit..

simpang malaikat 44

pye:rudz said...

huruf "U" kat keyboard dah jahanam ke brader? hahaha

H.E.H said...

jolok je cempedak tu, bro pyan..

abah aman said...

Salam pyan,
Biar lar pagar, jangan tas pagar!

Kartunis Gandum® said...

Bro Pyan...

ni ayat ayat songsang har har har

Ma’afkan aku! kalau aku sering saja berlaku songsang!

Panglipulara© said...

Ibarat menangguh di air yg keruh = makruh bro...

chekamala said...

ni pantun melayu yg kurang ajar nih,

apsal jolok cempedak luar pagar yg sah2 milik orang...

huhahuahuahua......

Gedung Akal said...

chekamala
mana tau luar pagar hak orang?
tapi mungkin betul juga sebab skg ni dalam pagar dan dalam seluar pun dah jadi hak orang, org temasek tau le...

chekamala said...

saja je kasi pk...

buah je di luar pagar, asal pokok dlm pagar.....

Mohamad Aris said...

yang g jolok buah cempedak orang wat pe...

Pyanhabib said...

ramalan pye:rudz benar belaka. tepat lagi menepatkan. betapa seksanya bila huruf `u' kat keybod jahanam!(huruf kat sini gua dapatkan dengan cara `copy' dan `paste')

ijoks2009 said...

daripada cempedak baik la nangka,daripada budak baik la janda.
wakah kah kah..
ok tak pantun aku?
Brother pyan tolong komen..

mamai said...

aku juga tak abis belajar
tapi aku cuba tak jadi kurang ajar

Kucing Parsi said...

cempedak di bawak belayar
cempedak emas di dalam peti
orang berlemak lawan mahasiswa
kita lawan sampai mati!!!

Harimau-Menaip said...

Macamana pulak Tuan boleh taip "U" kalau ia sudah rosak?