Tuesday, July 21, 2009

Frinjan



pekan frinjan berlangsung di dua tempat pada masa, hari dan tarikh yang sama.
gua bikin gig dan `ditamakkan' terlibat dalam dua acara. di subang jaya, selepas zuhur manakala di shah alam, selepas maghrib.

28 comments:

budak kampung online said...

FRINJAN SAMPAI LENJAN... KOOL JUMPA DISANA...

benludin said...

masa perform jgn lupa pakai 'toyol' itam...wakil gua tu..haha

sang kegelapan said...

aku kan sampai..

mr.cape said...

semoga berjaya brader.. gua doakan

Mohamad Aris said...

'ditamakan'...bro 25 julai insaallah bole gua tengok bro buat gig di shah alam

mamai said...

semoga aku tidak dibebankan hari ini dengan segala masalah yang kecil dan besar agar aku dapat bersama2

matakucing said...

wah 2 gig petang malam..rabak pukul rata..tengah malam sekali la huhu

abgBro said...

hurmm ntah kapan bisa gue dpt tgok lu punyer show..

kulupSakah said...

frinjan lepas zuhur dan maghrib..

berlenjan sebelum subuh

aku said...

takde aral gua sampai..

noorlara said...

kalau bisa ku turut serta....

Mohd Jayzuan said...

Sama la, saya pun tamak... hehe.

abuyusof said...

semuga success.. harap gua boleh gi..

Nizam.Ariff said...

Set,gua nak pegi yg di shah alam

edolah said...

bro, lu kasi lenjan semaksimum mungkin... tuju sama itu para pemabuk yg leka menogok arak kuasa!

Amatt De'bugis said...

kepada sesiapa yg pergi tu jgn lupa ye..kalo bole upload kat YouTube,coz aku pun nak tgok jugak.tp jauh d negeri bwh bayu....nun seberang laut china selatan.

pye:rudz said...
This comment has been removed by the author.
addyaholix said...

pergi dalam mimpi. sebab sabtu ni kuantan. adeh!

Jaringan Luar Pemerhati Media said...

care to visit http://jaringanluar.blogspot.com

DeeN said...

pergh! Macam konsert underground ker neh, Pak Pyan?

Selamat, selamat! :)

HAJAR DZOL said...

SHAH ALAM...wow...
try to attend

pye:rudz said...

gua terpaksa padam no. hempong gua dari ruangan ini sebab barrack obama pun nak ajak gua minum malam tadi kat haji tapah. gua terpaksa menolak dengan penuh berhemah.

Danielle_Corleone said...

abang. yang dekat subang tu dah cancel. abang tau kan? :-)

Kacik Kamarudin said...

betul ke dah kansel?

Lan Jeniang said...

Jangan sampai lompat dari stage brader. Kalau mati, takde siapa nak siasat.

Mat Kilau said...

hhmmmm.... kalau buat majlis doa selamat kan baik

abah aman said...

Salam pyan,
Biar tamak berjuang!

Contramen said...

alamak btol2 mis ini show..
smlm ada hal penting..
terpaksa klua dr shah alam sejenak..
rugi mampos gua xpegi!!!