Sunday, July 12, 2009

demokrasi

2/3 bumi diliputi air, selebihnya
bumi diliputi pembangkang tegar
dan gerombolan penyokong kerajaan.

32 comments:

kulupSakah said...

sebab tu ayah pin lari ke kerajaan langit tih tih tih!

budak kampung online said...

kah..kah... yang atas tembok tak dak ka..

Water Lily said...

Gue, 10 persen di atas tembok, 90 persen pembangkang.

Boleh kira non partisan tak bang hahaha!

piji said...

perghh...
penuh cabaran...

pye:rudz said...

kevin costner punya waterworld dah ambik kira ke belum brader? hahaha

Fa-T said...

ahaha.. kalo atas pagar.. tak kire makhluk bumi.. ahaha...

azhar said...

ada lagi yang tertinggal..

geng berPAKAT dan penyokongnya..

geng berBARIS dan pengampunya..

geng RAKYAT MARHAIN dan perjuangannya..

RAKYAT peneraju perubahan..

Nizam.Ariff said...

Berakit-rakit ke hulu. Rakit batang pisang...

ryann said...

hmm..yang neutral tiada tempat ke bang

tok ggawo said...

lepas ni pakat lari ke manik urai ramai ramai dapat kan emas..kah kah kah !!!!

sang rakus angkasa said...

haha.setuju!!!

silbi abigail said...

1/3 tu org yg lupa daratan

H.E.H said...

gua dah terperangkap dlm golongan kerajaan, tak boleh keluar

hahaha..

jo said...

haha...
gua pemerhati bebas...

abgBro said...

bro dlm air tu pun ade gak penyokong pembangkang ngan gerombolan...haa!

Abdul.Fatah.Firdaus said...

betul2 tu. sokong sangatlah tu.

mamai said...

aku nak pie bulan pinjam roket dap

abuyusof said...

(sekali lagi.. terima kasih
daun keladi..)
gua rasa kat atas darat tu..
20% kerajaan 10% pembangkang
80%atas pagar.. sapa pandai
pandai main pagar dia menang..

aku said...

1/3 pertahankan!

DeeN said...

Maksudnya satu dunia memang dipenuhi pembangkang dan puak kerajaan lah! Huiyo! Banyak rupenya makhluk bumi neh.

Akuntu Kinte said...

atas pagar?..kiri kanan?..
bahaya nih.. depa boleh tampar sapa2 depa suka, kita taktau sapa depa nak hentam.. beware..aha.

FdausAmad said...

Gua hanya mintak satu sahaja..apa jadi kepada bumi ni,moga gua dan semua umat islam di malaysia mati dalam iman..

mintak saja..bagi tak bagi kerja Tuhan.

ijoks2009 said...

One Malaysia engkau kelentong,
One Malaysia jadi terlopong
One Malaysia engkau rompak
Pergi ke Manik urai naik helikopter,
dasar sombong,
untuk ceramah di kampung-kampung
Mana duit engkau ambik beli minyak helikopter
WANG Malaysia engkau sapu

Rakyat mintak tolong
engkau kata sokong kami,kami tolong.
tak sokong kami kamu melopong.
Ini kerajaan kah Ah long.
(ijoks2009.blogspot.com)

crewradix said...

SUKU BUMI DI PENUHI RADIX CREW>>>TP YG PASTI SEMUA AKAN TINGGALAH BUMI...

crewradix said...

TNGGALKAN BUMI UTK KEKAL ABADI..IN MEMORY MIKAEEL JACKO..AL-FATIHAH.

hafiz said...

kasi tegar betol2! haha

sang kegelapan said...

2/3 bumi diliputi air, selebihnya
bumi diliputi pembangkang tegar
dan gerombolan penyokong kerajaan.-pyanhabib

tapi saye rase bro pyan tertinggal 1 lagi..0.001% bumi ini dilitupi oleh makhluk yang tidak menghiraukan ape2 pn yang berlaku di sekeliling mereka yakni "tumbuh-tumbuhan" tegar...

Mat Kilau said...

Lu salah kira la bro pyan...

2/3 - air
selebihnya bumi diliputi pembangkang tegar dan gerombolan penyokong kerajaan.

abis tu golongan "atas pagar" dan golongan "lalang" nak letak mane....???

Mrkolumpo said...

SALAM BRO,HANJING2 PEMUJA PPSMI (MCA) DAH MENYALAK2 NAK SUH TERUSKAN PPSMI.MMG CILAKE PANTEK PUNYE MCA...CAMNE BRO?NAK KITE BUAT DEMO GANYANG MCA????

Mr. Sham@poksey said...

demokrasi tu apa yer ? "demo yang kasi" ker?

blues75 said...

D-alam
E-tnik
M-alaysia,
O-rang
K-ita
R-alat
A-kan
S-istem
I-slam yang sebenarnya.

ujang said...

dalam tubuh pembangkabg tegar & gerombolan penyokong kjaan terdapat 2/3 air..sudah tiada air menjelang romadan...pintu belakang jadi sasaran..air di rumah tidak selalunya clear...Selamat Menyambut Romadhan Al-Mubarak Kanda ku Pyanhabib.