Tuesday, July 14, 2009

nota kepada tpm

tuan timbalan perdana menteri,
tuan seharusnya pujipandaikan rakyat
kerana, jambatan manik urai
hanya bernilai 65 undi!

27 comments:

SarjaN yO said...

orang dh taknak...kita pun tak bagi la lps ni...

Mohamad Aris said...

65 undi membuatkan tpm boleh lupa janji nak buat jambatan tu...ahak2..undi rosak/protes lagi banyak dari maja-roti

bofoyengfeng said...

tipis dan nipis...
tahap geli-geli je...

sang rakus angkasa said...

hahaha
pak pyan,silap2 dorg bomb jambatan yang da sedia ade,.pastu boleh tuduh puak pemisah islam dri selatan thai.

piji said...

klise...maen upah2...

sang kegelapan said...

tuan timbalan perdana menteri,
berikan jambatan yang bernilai 65 undi kepada manik urai..kerana kelaknatan rakyat pada sang timbalan akan bertambah walaupun janji hanya di penuhi jika mendapat dokongan..

Nazmi Yaakub said...

tak sangka murah rega jambatan. nak buat satu laa lepas ni

binjidan said...

kah3 TPM..(tipu pengundi melayu)

amalhaj said...

manik urai
mengurai
cantik
menawan
kerana
sememangnya
manik urai
bukannya
emas urai.

jo said...

kalu 65 undi, saya buat jamban aje la....haha!

benludin said...

1malaysia
tahu
mereka
kalah
di
MU

mamai said...

tuan TPM...akai kamu bagus sekali jamban aku bila nak repair

Pak Nik Bekeng said...

Manek Urai sepi ditinggalkan...
yang tinggal hanya berjuta janji
yg bakal dikumbah dan dihanyutkan Sungai Lebir..
Selamat jalan romeo..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kasi gantung itu jambat an..

daLyaanoon said...

jambatan bengkok akan menjelma di manek urai

Pyanhabib said...

sarjan,
orang dah tak nak.

mohdaris,
maja-roti!

bofo,
menipis...

sangrakus,
ha?

piji,
stail!

sanggelap,
jika...

nazmi,
tih tih tih...

binjidan,
:)

amalhaj,
terburai...

jo,
yo, jamban!

benludin,
ramai pindah dari MU
join lain kelab...

mamai,
hah ha!

pak nik,
pak nik pi piknik!

Najwa Aiman said...

Jambatan aje?

Abdul.Fatah.Firdaus said...

tipis2 menang jugak. macam mana ada orang boleh undi parti jambatan tu aku pun tarak tau. adoihai. confius.

budak kampung online said...

KAH...KOH...KEH... KERJA MEMBAIK PULIH ATAU MEROBOHKAN SERTA MENGGANTIKAN JAMBATAN BARU ADALAH KERJA JKR. DUDUK KAT MANA JKR TU? BAWAH MEJA KA?

Teropong Duri said...

Biasalah orang politik kena janji bro..lu kalau duduk sebagai TPM tok dari jambatan lu janji. kasi chance kat BN tunaikan janji. Lagi peluang bagus..itu baru jambatan yg tak seberapa...RM 7 Billion dah bagi kat kelantan tak mau tanya pulak...selak dulu dalam2 brader...kalah memang kalah...1 undi pun kalah jugak tapi duit dah kasi nik aziz gasak jugak...nilah dikatakan pemimpin Islam..kena sembahyang 50 waktu wooo macam ni

Fa-T said...

tepat.. terletak.. terpijak...!

Pa'chik said...

jambatan tak sampai dua puluh meter nak tujuh juta... hahah...

azhar said...

jamban-tan Manek Urai..65 undi..

aduhaii..

pye:rudz said...

manek-manek yang sudahpun terurai
hah!

dariana said...

mana sedap janji dengan nyanyi?
mana lebih baik jamban dengan jambatan?

AnakMerdeka said...

TPM hanya mampu berjanji memberi kebahagiaan dan kemakmuran di dunia.

Tetapi TPM tidak mampu untuk berjanji dapat menyediakan syurga jika memilih BN.

Sebaliknya jika undi PAS, confirm masuk syurga.

www.anak2merdeka.blogspot.com

Awang said...

kalau undi DAP, tak masuk syurga. Owh ya sebenarnya jambatan itu berharga 66 undi. Untuk menang