Sunday, March 28, 2010

sabtu itu, mat som di coliseum...

GUA tidak pergi coliseum sabtu hari itu, ini adalah sms seorang adik dari dalam panggung:
`best. cerita ini keluar tahun saya lahir. penonton ramai juga, bang. tetapi di belakang pakcik-pakcik bikin bising-bising!'
-shaira amera, uia.

LAKARAN gua beronggeng yang terpamer di utm, skudai ini dikirim seorang pengunjung pameran, katanya: abang pyan dihargai di sini. 

7 comments:

Para Jamaludin said...

=)

Fa-T said...

dengan racun (komik mat som) saya curah kan pada bini.. kami tonton bersama...

betul-betul ikhlas hikayat mat som... betul2 malaysia...

relevan said...

Itu pelukis Mat Som sama orangnya ka dengan satu watak Jepun nama Yushimura ..bro?..

jOnOs said...

Mat Som - Kartunis Lat (Dato' Mohd Nor bin Khalid.

Yushimura - Kartunis Imuda.

zan said...

Wa ada kat tingkat atas dengan Dr. Hatta (tak dok sama dia, dekat2 dia je). Tunggu gak kalau2 lu datang. Yang naik lepas tu brader Imuda n pakcik Zami je..

Tapi versi ni memang best. Takde potong. Tak macam versi dvd "burn" dari tv3 yang wa ada..hahaha

Wa nak tunggu kalau2 lepas ni dorang tayang "Rozanna Cinta 87", lu kena datang n kasi baca balik sajak "apa khabar yb" tu..

semut api said...

gua suka singgah tandas sebelah coliseum cantik & bersih...

:)

mamawana said...

Salam Pyan

Mamam ziarah sini. Lama tak jumpa...suatu ketika dolu2