Tuesday, March 23, 2010

((( pemberitahuan )))

kawan-kawan saya yang baik,
JANGAN datang ke coliseum pada sabtu, 27 mac jika tujuan kawan-kawan HANYA kerana mahu berjumpa saya. tetapi kalau kawan-kawan mahu bernostalgia menonton filem `mat som', datanglah.
pada hari ini, saya mungkin ada dan mungkin juga tidak ada. dalam kata lain: ada, ada! tidak ada, tidak ada! (dalam kata lain lagi: saya mungkin ke parlimen atau bergeletek dengan bini, keh keh keh!)
ingat: JANGAN datang ke coliseum HANYA kerana mahu jumpa saya!
sekian, terima kasih.

18 comments:

Bukan Sepet said...

Geli geleman betul aku tang bergeletek ngan bini di katil tu...

.....wuiisyyy!

zeqzeq said...

sama-sama info,,
bukan.. geletek,,

triple x malaya said...

err...

nyOng.is.me said...

saya xde bini..so,nocomment!

Anonymous said...

mengenangkan pyanhabib yg dulu2 gua x sangka skg dia dah ada bini ;)

Anonymous said...

sebuah keluargA
sebuah banglo di lereng bukit
seseorang sedang membuang sarang labah-labah di lukisannya
yang mahal
yang tak pernah difahaminya

seseorang sedang memasang api rokok
dengan Dunhill emas berkilau

dua orang berpelukan di atas sofa antik
sedang floyd cramer memainkan 'help me make it through the night'

farouk makan hamburger di meja mahogany
...

(bro Pyan tlg sambung.. gua xde pengakhirannya)

benludin said...

gua sudah klik kelima2 iklan kat sebelah -->>>>

maknanya lu kena belanja gua mengeteh 5 cawan!

aMin said...

Bro...saya minat karya ni....tapi camne nak layan....pada tarikh tersebut kawan saya ada kenduri kahwin di Johor...huhu...akan termis la nak tonton...Huhu....bro kalau ada repeat tayangan ni jgn lupa calling2 eh....TQ

jo said...

kih. kih. kih..

pyanhabib said...

bukan sepet,
hah ha!

seqzeq,
heh he!

triple,
ha?

nyong,
sabarrrr!

anony,
tuhan sudah kasi.

anony,
sambung? wa tak ingat.

ben,
klik la selalu, itu bajet gua tarik teh!

aMin,
beli buku komik `mat som' kat mph.

jo,
wakaka!

pyanhabib@gmail.com said...

bukan sepet,
hah ha!

zeqzaq,
heh he!

triple,
hah?

nyong,
sabarrr!

anony,
tuhan kasi gua

anony,
wa tak ingat.

benludin,
klik la, klik la!
ini bajet gua tarik teh!

amin,
beli buku komik `mat som' di mph.
(filem tak ada walaupun cetak rompak)

jo,
keh keh keh!

relevan said...

Ada cerita baru kaaa bro...?

pye:rudz said...

selamat bergeletek dengan bini saya ucapkan hahaha

mamai said...

ah nak datang juga

Fa-T said...

ahaha.... ternyata pak pyan lebih menarik dari mat som itu sendiri...
ahaha

hai said...

bagus la bgtau info gini kan...x de la sesapa yg berhajat sgt tu terkilan sgt....kesian kat depa no!!

Shaira Amira said...

nak jugak.

jOnOs said...

Bergeletek dengan bini...

Ceh!