Friday, December 12, 2008

bawah tanah

ada event daripada koloni underground.
sila gogel `rantai-art.blogspot'.
ada filem, seni lukis, muzik, puisi, teater di bawah satu bumbung. acara telah bermula sejak siang tadi, jumaat, 12 disember hingga ahad, 14 disember mulai 10 pagi hingga 10 malam. tempatnya, di banglo merah area klcc, boleh lepak mamak pelita juga! dalam senarai acara: pada sabtu, pukul 6 petang, gua turut bikin gig, heh he!
* gua lupa promot awal-awal.

18 comments:

Ajami Hashim said...

arramakkk! kalaulah badan gua boleh dibelah-bagi!

so, bro tak mai MASKARA BALAK MALAYA mlm esok 13.12.08/8.30pm?

coffeeHolic said...

aduh.mana dulu ni=)

bokbon said...

ah..kenapalah perkara ini terjadi diwaktu gua ada dikampung dan dikelilingi kerja yang banyak. tidak aci..

Aloy / NuruL said...

lu wat gig ape?

farah amoi said...

wahh
bro pon bikin gig
cun la tuuu..tgk pic kat atas tu pon..
2 kali tgk dah rupe ramli sarip daaa...

Jake's Daughter said...

amboi...
bukan men lagi..gig tuh...
pasal bang pyan lambat promote??
sao j la...

benludin said...

wow...best layan....kalau ada rezeki leh join

daLyaanoon said...

bro pyan bile nak wat indie band?

Pena Keris said...

Adehh..
Bikin gig masa gua tengah berada pada altitud 90 longitud 102 (kat kampung)..

Bro..
Ada keluar DVD tak?.. VCD ke.. KTM pun boleh jugak..!!

Fa-T said...

ahaha...

Fa-T said...

isk.. la ni tengah tujuh bulan.. tak mau jalan2 ahaha.. nanti keluar...

Fa-T said...

emm pak pyan... bawah tanah tu jauh lagi kan dari.. enternational hill, ukay perdana kan..kan..kan.. ahaha...

azhar said...

pyanhabib bikin gig..??!!aduhai...

ryann said...

alaa...terlepas sudah

ilovebudu said...

insylh

alkapon said...

salam bro. dasat la performance kat rantai td. ternganga gua

Admin Warisan2u.Com said...

cayalah lu bro....
bro pyan buat gig....
argh... tidak....!!!!

Danielle_Corleone said...

Bro sudi sumbangkan puisi untuk projek buku gua tak? :-) kalau sudi bagitau ek.