Monday, December 22, 2008

bilik sulit

hari ini, selasa, 23 disember, pukul 8 malam, hari terakhir `bilik sulit'.

...teater karya hishamuddin rais ini akan memberikan anda suatu pengalaman... ya, menonton pementasan yang berlangsung di auditorium majlis peguam di lebuh pasar itu sendiri sudah suatu pengalaman... ah, bercerita panjang pun tidak guna, pergilah menontonnya dan rasailah pengalaman...

11 comments:

tharieq dhiyauddin said...

citer hubungan sulit takde ke?

F.A.Z.R.U.L.L.S said...

salam,

Bila bilik sulit nak mai PENANG? tak pernah tengok lagi teater ni.. hee bilik sulit kat batu ferringi banyak lah.. hee

kulupSakah said...

ya betoi..pengalaman gua dapat jumpe sama brader pyan..tukar2 nombo

daLyaanoon said...

bro pyan,
gua pilih tarikh last ni!
jumpa di sana!

@LiYaNNuaR said...

aisehhh... jauh ler... nak pegi...

amey ahmad said...

wah.. boleh tuka2 nombo sama bro pyan.. how cool..!

daLyaanoon said...

Bilik Sulit akan dipertontonkan di Penang 9-11 Jan

Mr. Sham@poksey said...

kalau dok kl best la sebab boleh pegi "gigs" dan tgk teater "bilik sulit". Tapi kawe hok dok saboh ni tgk "barang sulit"; jer...

dariana said...

meh ke rumah ana di blog baru nih 'keroncong dari ana' ada sikit bincang2 tentang enta atau enta boleh juga ke pulau melaka.
ana tungguuu....

Ajami Hashim said...

jom mlm ni! >> CeritAku

p/s: bro, prev filem MAUT (MALAIKAT MAUT) >> 6 Jan 09 7:30pm Ammarin Thai Restaurant, Mid Valley ;-) dtg tau!

azhar said...

bilik sulit rupanya..hehe..ingatkan sulit yang lagi satu..