Monday, December 15, 2008

bilik sulit





tajuk teater ini bilik sulit. ini teater bukan teater.
teater bukan teater? ha, teater bukan teater! gua tak boleh berleter apa itu teater bukan teater. kalau nak berleter pegi la tengok sambil beramal jariah.
bilik sulit ini berlangsung empat malam mulai pukul 8.30 malam pada 20, 21, 22 dan 23disember ini di dewan majlis peguam (bar council), no 13, 15, 17 lebuh pasar besar, kl (belakang central market/pasar seni). tempat terhad, sila telefon 012-4651671 atau o123842972 untuk tempahan dan pilih malam yang sesuai. (teater bukan teater? haisyy, panjang berleter pun tak guna, dari semalam gua tak tidur lagi, ha! *ops, teater ini karya dan arahan hishamuddin rais dan dibantu mislina mustafa, sekian)

10 comments:

azhar said...

teater bukan teater...??apa tu.??
..garu kepala..!!!

Jake's Daughter said...

mcm mana tuh..TEATER BUKAN TEATER?? Alamak..Penin la ini macam...x paham....

coffeeHolic said...

daksyat je bunyi dia bang

daLyaanoon said...

ada fulus gua lolos!

deennasour said...

bagus! tarikh pementasan selepas gaji orang kerajaan!

H.E.H said...

Biar bilik sulit jangan ada pulak yang menyulit, sesulit dan orang sulit.

jOnOs said...

Salam Reformasi,
Ha ha ha. Gua rasa gua tau apa itu bilik sulit.

Gua belum sempat tonton. Tapi gua mahu pergi. Sekarang gua sibuk tonton dan tonton berulang kali DVD Kembara Seniman Jalanan. GUa suka sama itu watak Osman Tikus.

Lu ingat itu OSman Tikus mahu belajar menyanyi sama Bujang?

"Bujang, lu ajarlah gua nyanyi...Gua mahu belajar nyanyi...Lu ajarlah gua nyanyi Bujang."

Tabik!

Abdul Hadi said...

salam ujung tahun bro!

'teater bukan teater' tu tak mustahak sebab ia mmg teater saja taknak ngaku teater.
yang mustahaknya ngape 'bilik sulit'? ada simpan senjata sulit atau rahsia sulit?. top secret? tu yg mahalnye..
selamat maju jaya!

kuchalana said...

insyaallah aku akan memenuhkan ruang yg ada pada ...

DonCorleone said...

Tahun 1995 - Memang aku kena campak dalam bilik sulit di IPK JB. Makanan aku dicampak ke lantai dan aku disuruh pakai seluat dalam. Kurang ajar betul Akta Polis dan Akta Rahsia Rasmi. Hahahahah.