Sunday, December 28, 2008

salam maal hijrah 1430H

`ya Allah, Engkau muliakanlah saudara-saudara
Muslim kami dengan setiap amal baik, berikan
mereka kehidupan dengan rezeki yang halal,
hindarkan dari segala bala bencana.....
amin ya Allah amin'

28 comments:

xiiinam751 said...

Amiiiiiiin!
Salam Maal hijrah juga buat saudara Pyan Habib....semoga terus menulis entry berjiwa...

benludin said...

aminn...
semoga ibadat kita kpd Allah semakin hari semakin bertambah...

Maizura Mohd Ederis said...

Salam Maal Hijrah. Terima kasih kerana mendoakan untuk semua saudara seMuslim.

Nadia said...

salam maal hijrah. semoga kita semua akan berhijrah ke arah yg lebih baik.;-)

p/s: insya allah tahun depan, saya & encik yatt akan turun ke KL. kite jumpa nanti, wokey, bro. ;-)

Mr. Sham@poksey said...

Salam maal hijrah kepada bang pyan semoga diberkati Allah selalu, disihatkan tubuh badan serta happy sokmo....

http://noorsham76.blogspot.com/

F.A.Z.R.U.L.L.S said...

Amin...

H.E.H said...

Semoga akan ada cahaya yang bersinar menjelang di bumi Malaysia ini..

Ajami Hashim said...

i love u too bro!

..boleh gitu ucapan? ;-)

guru besar haneem kaydeen said...

sori x sempat ngeteh lagi! selamat tahun baru..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

amin...

one love said...

AMIN!!!!!!!!!!!!!

jom belanja saya di melawati!
azam kita berdua, kurang2 kan melawat mamat di ss2!

hahahaah tak sampai hati lah...

:p

daLyaanoon said...

Amin Ya Rabbal A'lamin

orangjahat said...

tolong peka atas isu PALESTIN!
sebarkan kepada2 mereka2 tentang penderitaan mereka di palestin!
doakan para pejuang HAMAS dan lain2 yg sedang berjuang mengembalikan maruah ISLAM di palestin! APA GUNA MAAL HIJRAH JIKA PARA UMAT ISLAM TIDAK TERASA DENGAN SERANGAN TERHADAP PALESTIN!

matakucing said...

hijrah itu perjuangan.

"brader kita mesti terus hidup"-osman tikus.

Salam maal hijrah brader pyan

Weed and Bandages said...

(Sapu muka)

Fa-T said...

AMIN....

denanz said...

amin. gua jugak doa utk lu brader.

ubilepih said...

amim demikian juga doa saya utuk tuan.trima kasih

hafiz said...

salam maal hijrah dan selamat tahun baru! moga imam ke 12 muncul lalu memerintah dunia dengan aman dan penuh keadilan!!!!

Azzam Supardi said...

Amin ya robbal alamin. Alhamdulillah. Doa sesama Muslim amat ditagih zaman ini.

dariana said...

muharram 1430H datang. malhijrah. semoga kita beroleh kebahgagian dan rahmat Allah.

muhd_abduhu said...

Salam Tahun baru hijrah,

Dah berjumpa dah dgn blog pemilik kata-kata " Maafkan aku sekiranya aku berlaku songsang...!"

asrul said...

bro..selamat berkenalan..
ingat saye lg tak..yg antar mesej kat hanphone bro..( asrul )

tulisan bro memang hebat..

...
semoga kite menjadi penghijrah yg baikk..aminnnnnn

miezi said...

selamat tahun baru bro !!
hv a blessed days ahead :)

kikiEy said...

salam maal hijrah=)

zeqzeq said...

AMinnn bab REZEKI HALAL tu penting..

---semak kenaikan pangkat bodek ker tak

--semak kenaikan pangkat menendang memburukkan org atau tak..rezeki sepanjang hidup sampai ke pencen..
--rezeki menafikan HAK org lain..seperti rezeki anak yatim balu ibu tunggal
--rezeki rumah sewa, perumahan HAK yang berHAK..salahguna kuasa,punca rezeki seumur hidup..

RiysesLady said...

salam maal hijrah...
terima kasih..

orangjahat said...

maal hijrah yg lebih mulia adalah bila kau peka kepada nasib sekalian manusia yg tinggal di GAZA yg hanya berbekalkan roket2 buatan sendiri. malaysia aman, tapi yg berperangai seperti babi masih ramai..

"barang siapa yg hanya berduduk2 di rumah dan tidak menyertai jihad melawan golongan kufar, maka dia tergolongan dalam golongan yg fasik dan munafik!"

berlawan bukan dgn puisi, berlawan bukan dgn lagu, tapi berlawan dgn darah! demi roh islam, demi darah2 para syuhada!

palestin dalam gelap! tolong mereka dgn apa cara sekalipon.
atau nak tunggu malaysia kene pulau dgn orang islam sendiri baru nak kecoh? renung diri sendiri. nasihat kepada diri aku juga.

bg aku, itulah maal hijrah yg paling besar maknanya dari hanya berkata2.
:)