Thursday, March 12, 2009

ipoh mali ka si pe cahh!

terkini dari ipoh jam 10.45 pagi.
tengah malam tadi ada jembalang sudah ka si pe cah sama itu plak pokok demokrasi, haiya!

(gambar boleh tengok http://www.sendawamalaysia.blogspot.com)

23 comments:

ubilepih said...

cilakak....blum sempat kita mau bergambor YOP

kulupSakah said...

dari pecahan plak di pokok sena ipoh,
kita bina jiwa merdeka!

Lumut Pagi said...

Hilang sudahkah 'oksigen' kita?

nami o fish said...

kasi pichiaaaaaahh!!
hahaha!

kat malaysia ni,lain undang-undangnya.

kalau tanam pokok,derhaka.
kalau tebang pokok berhektar-hektar kat gua musang,kat pahang tu,takpe..

manalah tak global warming..semua orang macam ni punya akal.

Water Lily said...

Haiya..saya belum sempat balik lor..sudah kasi pecah ka?

Fa-T said...

laa... baik gune chainsaw.. bodoh punye makhluk gerombolan..
ahahha ni takat pecah pakai hammer budak skolah darjah satu la kot punye keje.. ahahah
GEROMBOLAN.... oooo GEROMBOLAN

MahadeyBersiong said...

Jangan sampai itu pokok naik hantu!

H.E.H said...

Batang pokok itu hanya tersenyum melihat gelagat manusia yg sudah hilang arah. Kalau pokok tu boleh bergerak dah lama ia berganjak dari situ dan membiarkan 'manusia itu bermain dengan mainannya'..

Najwa Aiman said...

"Ni tak lain tak bukan, mesti keghoje oghang puteh ni kome! Kite mesti ajor oghang puteh tu semue! Kite mesti peghambat deme tu semue daghi tanah ayo kite ni! Moh kite! Moh kite!"

"Nak pegi ke manenye?"

"Moh kite pergi daftar syarikat. Kita ambik kontrak buat batu tanda yang baghu! Moh kite!"

amran said...

Pokok itu berhantu, pastu hantu tu kasi pecah plak berhantu. Hantu sama hantu sudah berpecah kut?

DrSam said...

pecah belah batu
pecah belah bangsaku

Mamai said...

memang dah dijangka perkara macam nie akan berlaku....orang tak bertamadun punyer kerja la nie.

pecah dan tebang la berapa banyak pun demorkasi tetap subur...cuma mereka atak paham sebab bebal cam lembu

ALAM said...

BAGUS JUGA PLAK TU PECAH, KALAU TAK PECAH, TENTU SIVAKUMAR AKAN PI SEMBAH POKOK TU, KALAU DIA PI SEMBAH TA PA LA, KALAU DIA BAWA NIZAR SUDAH TENTU DATO' HARUSSANI PENING KEPALA PULA..

Pak Nik Bekeng said...

gua sudah takut woo
perak banyak kepala batu
perak sudah banyak hantu
dia kata: cabut...cabut!
wa jawab: serbu...serbu!

hai said...

Marahkan nyamuk,kelambu di bakar,
Marahkan pokok,plak di pakuk....

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

pecah kepala..

lanterajiwa said...

salam... bro... tumpang promo tee-shirt ya... =)

T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

(1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

(2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

(3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

(4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html

matcomot said...

salam pyan,

tak nak pulang ke bukit gantang ke?
bunga bunga durian sedang mekar berkembang.

semalam gua ronda sana..changkat ibol,sungai petai,kg jelutong tetap sama.

bukit berapit tercemar sudah,akibat projek landasan berkembar.

jom tumpang aku,kita balik kampung.
LKS ada contact aku.ajak dia sama

Yatt said...

Semua org yg 'bergaduh' di perak skrg bodoh! Semuanya gila kuasa dan wang dan mrk sebenarnya tak pedulikan langsung terhadap kita raayat ini!

pemandu teksi said...

bukan apa bro.. takut nanti ada pulak gerombolan yang datang nak mintak nombor ekor kat pokok tu..?

el-jober said...

kerana dahan,akar diracun..agar senang ditebang..

zul mamak png said...

salam ziarah.......

zul mamak png said...

itu ka si pe cah sudah bayar royalti kat gua ka ......hikhikhikhik

http://zulmamakpng.blogspot.com/