Tuesday, August 25, 2009

catatan empat ramadan

majalah melayu yang menyiarkan aktiviti tayang tetek dan karangan bergambar `pusat islam' sepatutnya lebih diizinterbit dan dihalalkan. (setuju! setuju!).
*rujuk: gudang kartun dirampas

23 comments:

gemagong said...

tayang 'pusat...'....bila merdeka hanya nama...

amar husaini ismail said...

1 malisia la katakan!

PETAK.! said...

Ahaha.:DD

y u z said...

laaaaa.
*geleng kepala!

kulupSakah said...

isy! isy! isy!

aint-super-woman said...

Takkan KDN pun nak jadi macam SPRM! Bosan betullah!!

aku said...

isk isk katun camtu pun dh terasa ke?

bijen moretti said...

kalah lagi..
tepuk dahi..
pasal xsempat nak rampas buku ni dkt pmtg pasir..

muraisenja said...

nampak sgt kebodohan yg melanda sang gerombolan.... hanya kepingan2 kertas yg dicoret karya2 seni, tupun nak takut.... takut ada makna tu... bak kata pepatah melayu tak tumbuh tak melata, tak sungguh org tak kata. kan..kan..kan...

boon_cheet said...

herk elle....Merdeka!!!!

tauficq. mohammad said...

saper makan laksa, maka terasa la lakse nyer....selamat bersahur....

tauficq. mohammad said...
This comment has been removed by the author.
sis_nita said...

lorr.. katun pon kena tangkap..

Ampuan Awang said...

bro... aku tulung tepek kat blog aku jugak ttg hal ni... x perlu kawatir... kontek tipun gua...

pye:rudz said...

sejajar dengan tagline kita:
malaysia boleh!

Fa-T said...

tu patut kene RAMPAS~!

sang kegelapan said...

abg pyan..kerajaan itu sundal..sundal itu kerajaan!

Amatt De'bugis said...

hahaha...merdeka!!

dariana said...

1-2-3-4-5-6-7 kali BN kena lekup. kalau dah sampai tahap 7, memang ada majalnya.

Deanz said...

Bro gua setuju tapi pusat gua tak cantik tak mulus tak gebuzzz...
untuk majalah cilipadi bole kot...

Deanz said...
This comment has been removed by the author.
ubilepih said...

Terencat Aji BENLUDIN nak antor artikel dia kat gedung kartun tu bro..ha..ha..ha

mamai said...

agak bila depa nie nak kerna serbu