Friday, August 21, 2009

selamat hari raya

yahhuuuuuuuu!
tinggal 29 hari lagi, raya!
RAYA!

55 comments:

Kartunis Gandum® said...

Brader Pian

tahun ini...lu rayer dimaner?

abgBro said...

hahaa lu mmg selalu bikin gempaq la bro...4 minggu lagi raye...haa!

aint-super-woman said...

ish...ish...ish....baru sehari posa! :)

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam Pyanhabib,

"ucapan paling awal rasanya untuk tahun ini",

"baju raya berapa pasang (?)".

azhar said...

berdoalah semoga kita dipanjangkan umur dapat menyambut syawal lagi tahun ini..aminn

y u z said...

countdown to hari raya dah?
selamat beribadah,selamat semuanya.

sis_nita said...

heheh! yerlaaa.. salam ramadhan al-mubarak :)

matakucing said...

hehe terlalu laju keratapi lu brader pyan..tp kiraan matematik lu dalam bahasa melayu memang tepat & betul hehe..salam ramdhan.

benludin said...

hahhha.....teringat zaman kecik

Basuh Baju said...

mari meRAYAkan RAYA!

gemagong said...

selamat hari raya bro...moga raya tahun ini lebih meriah setelah genap berpuasa sebulan...dan itupun jika di panjangkan umur kita

jane said...

pyan,

tahun ni kita posa 29 hari aje....
selamat hari raya juga!!

JABAR ISNIN said...

Bro, gua seisi keluarga d brunei ds mengucapkan selamat berpuasa kpd lu sekeluarga.
wassalam
jabarithnin

Fa-T said...

ahaha.. Keindahan syawal!

ubilepih said...

Merdeka dulu Yop!!!!!

cerpelai said...

Rekod manusia pertama ucap selamat hari raya.. Masuk buku, masuk buku!

Raya balik kampung Yop?

dariana said...

Baru hari pertama berpuasa...bro telah 'yahhuuuuuu'...kenape?

nway..rayakan diri kamu, sebelum kamu dirayakan.

kulupSakah said...

pecah kaca pecah gelas sudah baca harap balas..

amalhaj said...

kalo tak pose tak leh raye huhuhuhu

Ampuan Awang said...

Bro Pian, samapai jugak raya tu nanti.... Pose lu aaa

AMMOSHAM said...

bro, lu jgn gitu. gua tengah semangat pose ni...

endiem said...

selamat hari raya
selamat berpuasa
selamat merdeka
selamat dari H1N1

endiem said...

selamat hari raya
selamat berpuasa
selamat merdeka
selamat dari H1N1

nahmy said...

raya ke...pilihanraya??

speckurosaklagi said...

duit raya??

aku said...

salam pose bro..
lu jgn main bunga api..

hai said...

Salam Bro,
agak2 lu sihat ke ni??

edolah said...

bro,
lu punya seronok mau raya (jauh lagi tu)ngalahkan anak gua yg umur 4 tahun..kahkahkah!

Kucing Parsi said...

jauh lagi tu

29 hari tu masih banyak amalan patut kita gandakan

amin

gotahlantun said...

bro...

raya untuk bebudak...

pilihanraya untuk orang tua...haha

abuyon said...

salam bro,

Baca Quran tak habeh lagi,
Taraweh baru lapan
:)

Apa-apapun, raya hanya
di syurga

Salam Ramadhan dari
abuyon dan keluarga

benludin said...

perghh..lu ada berlakon dlm LUMPUR-kamal sabran rupanya....

ryann said...

wah...yang paling dulu ni ucapan hari raya

PETAK.! said...

Selamat Hari Raya pada Pyanhabib juga.Kalau sudi,nanti PETAK post sajak di blog,komen ya.Terima kasih.:)

PARAOK said...

selamat beraya

I am... said...

bro..kita raya kat bagan serai tahun ni..nanti ajak kak rin raya rumah kita..err bukit gantang masak apa pagi raya?

DrSam said...

Salam Ramadhan almubarak. Semangat Raya mesti ada baru puasa sempurna.

b.tan said...

salam brader,
banyak-banyak orang, siapa yang puasa tak pernah habis?
jawab,jawab, jangan tak jawab...!
sekian. selamat 'menjawab' puasa.

Ampuan Awang said...

Bro Pyan...
bak no tipun, sonang den kontek...

Syahrul Helmi Mohd said...

Aku mengikut Ana Raffali- Hari - hari hari raya! heh.

Qarmadharma said...

awalnya...

jo said...

mengalahkan budak2 bapak budak ni...

JimAlifSiin said...

..andai ini Ramadhan yang terakhir...

Salam bro!

muraisenja said...

salam bro ...tajuk lu mmg gempaq... ucapan terawal bagi tahun ni aku agak.... selamat bersahur..... tak ke permatang pasir ker..

pye:rudz said...

mak gua bilang: puasa tak cukup tak boleh raya. kena kasi cukup dulu puasa.

ujang said...

copek bona abang punyo mood rayo bang...abang porli stesen radio swasta yo tak pasa2 baru poso dah pasang lagu ghayo..papo pun selamek poso kat abang sekeluargo...teruskan la bekarya yo..

abuyusof said...

sekarang ucapkan selamat berpuasa dulu.. dekat raya nanti baru ucap selamat hari raya.. ada faham! kan sunat lagi sekali baru tau..

Deanz said...

Bro Pyan,

Lu gempak la...gua nak bagi tau esok bulan penuh nampak kat Permatang Pasir baru betul punya raya... :)

ZARA 札拉 said...

hehehhe~

selamat ulang tahun untuk diri sendiri boleh tak agaknya?

bijen moretti said...

bro..
kasi kad raya barang sekeping dua..

bofoyengfeng said...

yahoo..raye..

sang kegelapan said...

yuhuuuuuuuuuuuuu...

ujang said...

deanz...

takuit2 bulan gurhano...putieh mato abg pyan..(eh,apsal plak abg pyan...)...

Lan Jeniang said...

Brader, biasanya taukeh kuih saja yang ucap raya awal2 mcm ni..

sang rakus angkasa said...

dam dam dum,bunyi c4,semaraklah raya ini tahun,hehe.