Monday, August 24, 2009

merdeka! merdeka!

dan, seperti dilapor kulup sakah, aktiviti di gedung kartun hari ini ialah: gulung kulup!
lihat sini

15 comments:

Pak Oncu said...

den simpati,,,,,,,,,,,,,
that all what i can said lahhhh

abuyon said...

salam bro,

Merdeka! merdeka!
merdeka!

Kartun tak
merdeka

PETAK.! said...

Aduhaii.Baru na pi beli.Agak-agak ada lagi tak kat kedai.?

jOnOs said...

Inilah negara merdeka.

Merdeka!
Merdeka!
Mau duit kaaa?

Panglipulara© said...

Salam Ramadhan...

KDN Menyimbah minyak di api yang kecil...Jangan sampai kulup terbakar

Dah merdeka ke...?

Fa-T said...

huh.. kene kepit... bila nak merdeka...

pye:rudz said...

aduss, gua baru rembat satu lepas gaji.

hai said...

Aku sokong kulup sakah..majalah lucah cam mangga dan byk lagi majalah yang separa dengannya bersepah je....apsal tak bungkus sekali???
Ni majalah kartun pun takut...apa masalahnya diorang ni...merdekakah kita???

bijen moretti said...

hadoih..
xde black market punya ke?..

noorlara said...

depa nak tayang biorle nak wat camna takde undang-undang yg melarang, jaga mate kite je le, tak gitu

endiem said...

majalah Gedung katun dah di rampas... Malaysiakini

H.E.H said...

no komen..

hehehehehh

Lan Jeniang said...

Kartun kena tangkap. Melayu Islam minum arak, menteri KDN berusaha bagi lepas..

AMMOSHAM said...

yang buat majalah kartun politik sangat apasal. rileks..rileks dah lee...
dah kena rampas nak marah marah kerajaan pulak.

ps: gua nak tunggu PR jadi kerajaan nak kutuk-kutuk diorang pulak. nak tengok kena rampas ke tidak. paling kuat kena saman kot...

muraisenja said...

kartun camtupun nk kecoh ker... bukan baru sehari dua ni jer zunar tu menyindir melalui karyanya... tu

sindir anak pukul menantu... sendiri pikir la siapa yg hantu....

Terbakar di hutan nampak asapnya... terbakar di hati siapa yg tahu...