Sunday, August 2, 2009

kelabu

malam minggu malam kelabu

30 comments:

ayieDklau said...

salam...ada bang pyan...ingatkan kene cekup ngan f.r.u.

tauficq. mohammad said...

ermm kena gas pmdh mata jer...

Jasadbeku said...

:)
malam itu malam kelabu

aku said...

malam minggu malam kelabu,
aku cari seluar dalamku..
lu sampai terlentang atas stage bro..
kena gas pemedih mata ke?
hahahaha

Keylee Daud said...

pena mato ... :)

ijoks2009 said...

Kenapa kelabu ,mata masih sakit lagi kena gas agaknya tu brother pyan.Takpa,ini hari hari dia nanti di akhirat kita pula yang sembur sama dia.

"sayangkan bini tinggal-tinggalkan,sayangkan anak, tangan-tangankan.sayangkan umno kasi hentam sama dia

binjidan said...

alfiano sdah mngeluarkan fatwa kelabu..tahniah kpada alfiano..nt amik pingat ye

pye:rudz said...

gua kepenatan pada malam minggu yang lalu.

Fa-T said...

Pak Pyan...
tak sempat sampai dataran shah alam dari pilah... kete sangkut sama pak polisi...

b.tan said...

as-salam....
biar seribu kelabu membeku asal akal belum begitu.

Najwa Aiman said...

Ohhh... selamat rupa-rupanya... Alhamdulillah...

sEmut said...

haha. sorang kelabu. sorang awan biru.

abuyon said...

semua malam adalah hitam, ke guane :)

mamai said...

mmg kelabu la bro malam minggu hari tu wa punya mata pun perit lagi nie tapi wa happy dapat jumpa bro malam minggu

matakucing said...

ooo malam kelabu pulak..kalau kelabul malami cam ner eh gayanya..

Sang Kerengga Kala said...

Kabus kelabu, macam roh - roh hantu berarak dalam kepala aku. Salam abg Pyan...

JimAlifSiin said...

Tetap teruskan perjuangan!

aint-super-woman said...

FRU.....jahat!

Isa said...

Salam Pyan,

Kelabu pekena kentang goreng jer... lepas tu kena halau... ha..ha..ha...

hai said...

bukan senang nak tgk malam kelabu yang berjerebu!!!

pemandu teksi said...

malam minggu je ker yh kelabu.?

rizal azimi said...

gua x dan p shah alam la.pukul 9 gua br lepas dr PGA cheras.amik moto kt CM trus balik rumah.letih

azhar said...

pedih mata sampai kelabu ke??

Ajami Hashim said...

gua dlm kelambu! huhu!

sEmut said...

brader pyan. apa sudah jadi sama tukartiub?

zeqzeq said...

oo kenapa tak bawa lipan jengking atau ular dua tiga ekor sorang??

AMMOSHAM said...

bro, berapa anwar upah?

abgBro said...

siang minggu di KL yg kelabu asap...polis kata nk jaga keamanan??!!hahaa

penanggah said...

hampehhnyer FRU... lain kali pakai le C4.. baru gentle..

usoPkuChai said...

jiwa malam kelam..

cleansing in progress..