Monday, August 24, 2009

merdeka!


selepas bersekang mata meredah lebuh raya sejak sebelum subuh 24 ogos, hari ini, isnin bersamaan 3 ramadan, gedung kartun selamat bersidai di kedai-kedai mamak dengan gagah perkasanya. merdeka!
*apahal gua sibuk? tih tih tih...
klik sini

28 comments:

gemagong said...

salam ramadan bro....kena cari majalah ni di pasaran

abuyon said...

Salam bro,

Sama-sama minat
kartun

:)

aku said...

hahaha
gua dah dapat!
ape cite?
korang beli la sendiri..
nak dpt pun gua gegar kulup sakah..

Rositah Ibrahim said...

Salam, teringat pulak zaman baca Gila-gila buat melepas tension masa jadi budak AD dulu.

hai said...

wow!cantekkkk.aa...teringat zaman wa tangkap cintan ngan gila2 dulu!!!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hah..beb..lama tk jenguk lu...wah sibuk memanjang..lek beb..cari habuan isi perut..

bijen moretti said...

bro..
negara kita da merdeka ke?..
da berapa taun?..

y u z said...

bro,
harap edarannya sampai ke bumi bertuah Kelantan ini.

gotahlantun said...

SIBUK!?...

ada makna tak pa bro...haha..

abgBro said...

madey ka! mau duit ka!! kahkahkah

speckurosaklagi said...

sapa lukis bro??

amalhaj said...

sajak peram2 pisang ade tak?

PETAK.! said...

Memang cun.!Sat gi,PETAK pi cari.

mamai said...

aku masih bwlum merdeka kedai mamak kat puncak alam tak ada pun lagi macam mana nie

Abdul.Fatah.Firdaus said...

salam ramadhan abg pyan.
moga puasa makin berkualiti, raya pasti dinanti. ohyeah. ;)

jOnOs said...

Terima kasih brader. Layan halaman 65.

pye:rudz said...

lu sibuk mempromosi brader... apa salahnya?

binjidan said...

pyan ada la kt dlm tu kot...hahahaaaaaaaa bguih2 gua pun nk tgok jgak ini majalah apa crita

sang kegelapan said...

cariiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

endiem said...

tak jumpa pun !!

ujang said...

nak boli ke tak?,nak boli ke tak?,nak boli ke tak boli,nak boli ke nak boli ayam golek...ah,ayam golek laei sodap...papo pun selamek berposo la abang pyan..

Fa-T said...

huh.. lame tak dengar citer zunar....

dariana said...

tahniah. mana ana dapat eh.
kalu dapat GK ini ana nak taruk air..jadi gedung kartun beng.. boleh wat buka posa nanti.

Zaki said...

bagus nih....
saya mesti beli.

bijen moretti said...

dgr berita da kene serbu da pon..
hadoih..
x merdeka lagi la yob..

Lan Jeniang said...

Bro, jangan lupa market London.

Amatt De'bugis said...

jgn lupa jugak market d sabahan...

sang rakus angkasa said...

mer-day-kah?hehehehe

selamat menyambut setahun lagi merdeka pak pyan!hidup mesti terus..hehe